اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

برخی روستاهای بویراحمد و دنا از امکانات اولیه محرومند

خبرگزاری فارس: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس گفت: در برخی از روستاهای بویراحمد و دنا شاهد کمبود برخی امکانات اولیه هستیم که با همکاری مسئولان در آینده برای رفع این مشکلات تلاش خواهیم کرد.

برخی روستاهای بویراحمد و دنا از امکانات اولیه محرومند

غلام‌محمد زارعی امروز در حاشیه نشست با شورای اداری شهرستان بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: برای رفع محرومیت از نقاط مختلف شهرستان‌های بویراحمد و دنا همه مسئولان باید با کار جهادی و همت مضاعف در صحنه حضور داشته باشند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهرستان بویراحمد از گذشته که مربوط به دوره ستمشاهی است دارای محرومیت‌هایی بوده که با شکل‌گیری نظام اسلامی بسیاری از این مشکلات برطرف شد.

زارعی افزود: به قدری محرومیت‌ها زیاد بود که اکنون با همه خدمات نظام جمهوری اسلامی هنوز سایه محرومیت در مناطقی همچون زیلایی بر سر مردم و مناطق سنگینی می‌کند.

وی به برخی از عمده‌ترین مشکلات روستاهای شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: در آب آشامیدنی و کشاورزی و همچنین راه روستایی با همه تلاش‌هایی که شده مشکلاتی در مناطقی همچون زیلایی، لوداب و مارگون و بخشی از روستاهای دنا وجود دارد.

نماینده مردم بویراحمد افزود: با مباحثی که مدیر راه شهرستان بویراحمد ارائه دادند به خوبی پی‌می‌بریم که در برخی مناطق هنوز راه‌های روستایی با مشکلاتی مواجه هستند.

زارعی با بیان این‌که مسئولان با همه وجود به دنبال برطرف کردن این مشکلات هستند، تصریح کرد: اگر گره‌ای در پیش روی مسئولان باشد آن را به ما منتقل کنند تا ما نیز با پیگیری در مرکز برای رفع آن‌ها چاره‌جویی کنیم.

وی تصریح کرد: آماده همه‌گونه همکاری با مسئولان برای برطرف کردن مشکلات هستیم و مطمئنیم که با هم‌اندیشی می‌توان هر مشکلی را در کمترین زمان ممکن از پیش رو برداشت.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول