اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس بسیج اساتید فارس خبر داد

ثبت 800 مقاله علمی توسط بسیج اساتید فارس

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس بسیج اساتید فارس گفت: از 2 هزار و 600استاد عضو بسیج این استان، بیش از 800 مقاله در حوزه‌های مختلف علمی، تحقیقاتی و پژوهشی ثبت و چاپ شده است.

ثبت 800 مقاله علمی توسط بسیج اساتید فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ناصر جوکار بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در عین حالی که تلاش‌هایی در مورد علوم انسانی انجام شده است، در حوزه‌های کشاورزی و روانشناسی به خروجی جامع و اثرگذاری دست نیافته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: روز سی‌ویکم خرداد‌ماه سال جاری سالروز شهادت شهید چمران اسوه و الگوی ایثار و مقاومت که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان روز بسیج اساتید نامگذاری شده است، آیین‌های باشکوهی در سراسر مراکز علمی و دانشگاهی با اجرای سخنرانی و برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: صدای شهید چمران از تاریخ عبور کرده و بسیاری می‌خواستند که این صدا را در نطفه خفه کنند، اما با تشکیل بسیج اساتید این توطئه با شکست روبه‌رو شده است.

جانشین بسیج رئیس بسیج اساتید فارس افزود: اگر جامعه‌ای چمران را نشناسد، بداند که چمران را از چمران‌بودن محروم نکرده بلکه خود را از چنین شخصیتی محروم ساخته است.

جوکار اظهار داشت: کنار گذاشتن ادبیات دیپلماتیک و حذف تفکر محافظه‌کارانه، مهم‌ترین رسالت اساتید دانشگاه است، چراکه گفتمان دانشجویی و استادی در راس قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل سازمان بسیج اساتید موجب شد که این روز در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای همیشه ماندگار شود.

جانشین رئیس بسیج اساتید فارس در مورد جایگاه بسیج اساتید گفت: با ارائه پیشنهاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی، مقرر شد که مانند مرکز تربیت معلم، مرکزی نیز به ‌نام مرکز تربیت اساتید ایجاد شود که با اجرایی‌شدن این طرح شاهد تحول چشمگیری در زمینه فرهنگ دینی دانشگاه‌ها می‌شویم.

جوکار با اشاره به اینکه مهم‌ترین دغدغه بسیج اساتید به‌ویژه مردم تورم است، افزود: برای مهار این پدیده اجتماعی نیاز به عزم ملی است.

وی اضافه کرد: جلوگیری از تولید کاذب و نظارت بسیج اساتید بر نحوه تولید از دیگر اهداف سازمان بسیج اساتید در زمینه مهار تورم است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول