اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج محلات و مساجد شاهرود:

بسیج باید بر حوزه استحفاظی خود تأثیر داشته باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج محلات و مساجد شاهرود گفت: پایگاه‏های بسیج باید بر محله و حوزه استحفاظی خود تأثیر داشته باشند و از حصار مسجد خارج شده و محله را با بسیج و مسجد هماهنگ سازند.

بسیج باید بر حوزه استحفاظی خود تأثیر داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس‏علی کاظمی صبح امروز در جلسه‏ای که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شاهرود برگزار شد، افزود: برگزاری جلسات شورای پایگاه‏های بسیج باید کاربردی و قابل استفاده برای اعضا باشد.

وی تصریح کرد: در کنار مسائل کاری، باید پیرامون مسائل سیاسی و معرفتی نیز بحث و تبادل نظر شود و اعضا برای برگزاری جلسات همکاری و هم‌یاری داشته باشند.

فرمانده بسیج محلات و مساجد شاهرود با اشاره به لزوم کادرسازی در بسیج گفت: باید تلاش کرد تا در پایگاه‏های بسیج، کادرسازی برای انقلاب و نظام انجام شود و پایگاه‏ها، محلی برای رشد نیرو و تزریق آن به جامعه باشند چرا که این امر بسیار مهم است.

کاظمی خاطرنشان کرد: برای برنامه‏ها باید ارتقای معرفت و بصیرت بین بسیجیان و تعمیق دین در محله باشد و باید تلاش کرد تا با همکاری و هم‏فکری معتمدان، محله‏ای شاداب و سالم فراهم آورد.

فرمانده بسیج محلات و مساجد شاهرود گفت: باید جلسات صالحین را متنوع برگزار کرد، به فضاهای اجتماعی روی آورد و با برگزاری جلسات در محیط‌های عمومی باعث ایجاد فضایی برای جلب دیگران و آشنایی جامعه با این برنامه شد، چرا که طرح صالحین سنگر مبارزه با جنگ نرم دشمنان است.

هم‌چنین اعلام شد که بسیجیان کلاته‏خیج و قلعه‏نو خرقان، برنامه هفتگی حضور در منازل شهدا را پیگیری می‏‏کنند.

یکی از فرماندهان بسیج در این زمینه گفت: جلسات هفتگی دعا در منازل شهدا توسط پایگاه‏های ولی‏عصر(عج) و محمد رسول‏الله(ص) کلاته‏خیج برگزار می‏شود.

علی مهاجری اظهار داشت: به منظور تکریم خانواده شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و آشنایی بسیجیان با مسیر نورانی شهدا، هر هفته برنامه دعای توسل در منازل شهدا توسط بسیجیان شهر کلاته‏خیج و قلعه‏نو خرقان برگزار می‏شود.

وی با بیان اینکه استقبال جوانان از این برنامه عالی است، افزود: با توجه به برنامه‏ریزی انجام شده، قرار است تا سایر پایگاه‏های مقاومت روستاها هر هفته برنامه‏ای را به صورت دوره‏ای در منازل شهدا برگزار کنند.

مهاجری خاطرنشان کرد: در این جلسات، ضمن قرائت دعای توسل، بسیجیان با سیره زندگی شهیدان آشنا شده و در ادامه، جلسات کوتاه حلقه صالحین با موضوع شهدا نیز برگزار می‏شود.

وی با اشاره به استقبال خانواده شهدا از این برنامه گفت: با برگزاری این جلسات، خانواده شهدا ارتباط خوبی با بسیجیان برقرار کرده و خانواده شهدا از برگزاری چندین باره این مراسم در منازل خود استقبال کرده‏اند.

این فرمانده بسیج گفت: با توجه به اینکه دشمنان ما از راه تهاجم فرهنگی و کم‌رنگ کردن ارزش‏های انقلاب اسلامی به خصوص راه شهدا به مقابله با انقلاب برخاسته‏اند، برگزاری این جلسات در مقابله با حمله آنها بسیار مؤثر است.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول