اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی و محلی

ساختمان امدادی هلال احمر گچساران کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی و محلی، ساختمان امدادی جمعیت هلال احمر گچساران کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی این ساختمان اداری و امدادی آغاز شد.

ساختمان امدادی هلال احمر گچساران کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران عملیات اجرایی ساختمان امدادی جمعیت هلال احمر گچساران امروز و با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی در این شهرستان آغاز شد.

بازسازی ساختمان‌های هلال احمر تا 10 سال آینده

مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم اظهار کرد: ساختمان هلال احمر گچساران در دو بخش اداری و امدادی احداث می‌شود.

مختار امیریان با اشاره به لزوم احداث ساختمان‌های جدید برای جمعیت‌های هلال احمر ابراز داشت: این ساختمان چهار طبقه و یک‌هزار و 400 متر مربع بنا دارد.

وی گفت: بازسازی و مقاوم‌سازی جمعیت‌های هلال احمر به منظور امدادی ‌بودن و با اولویت‌ داشتن فاکتورهای لازم برای استفاده در مواقع سوانح و حوادث مورد توجه مسئولان هلال احمر قرار گرفته است.

امیریان تصریح کرد: ساختمان‌های هلال احمر باید به گونه‌ای باشد که در مواقع بروز حوادث و سوانح مکانی مناسب برای ضرورت‌های مواقع بحران باشد.

مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از بازسازی جمعیت‌های هلال احمر برای استفاده در حوادث غیر مترقبه احتمالی طی 10 سال خبر داد و بیان داشت: ساختمان امدادی هلال احمر گچساران با دارا بودن بخش‌ها و امکانات امدادی مطلوب در مدت زمان دو سال احداث می‌شود.

امیریان از مسئولان خواست تا با توجه به ضرورت ساخت این مرکز امدادی، در زمینه اختصاص اعتبار برای ساخت و تکمیل این ساختمان همکاری و مساعدت داشته باشند.

پیش‌بینی بخش‌های مختلف امدادی و اداری در ساختمان امدادی هلال احمر گچساران

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران نیز در این مراسم اظهار کرد: رسالت همیشگی جمعیت هلال‌احمر، تلاش و خدمت برای تعالی بشر است و جمعیت هلال احمر گچساران نیز فعالیت‌های خود را بر این اساس برنامه‌ریزی می‌کند.

سید ابوالفتح بهنامیان با اشاره به احداث ساختمان چهار طبقه امدادی هلال احمر گچساران تصریح کرد: این ساختمان دارای بخش‌های مختلف اداری و امدادی است.

وی افزود: سالن اداری، سالن امدادی، اتاق کنفرانس امدادی، مرکز ارتباطات و کنترل امداد و نجات کوهستان و غریق و نجات کوهستان از جمله بخش‌های پیش‌بینی شده برای این ساختمان است.

بهنامیان اعتبار در نظر گرفته شده برای احداث این ساختمان را هشت میلیارد و 300 میلیون ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول