اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد

فعالیت 14 دستگاه خودروی امداد و نجات در جاده‌های قم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: 14 دستگاه خودروی امداد و نجات در ایام سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) آماده ارائه خدمت به زائران هستند.

فعالیت 14 دستگاه خودروی امداد و نجات در جاده‌های قم

خلیل‌الله سائلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان قم در ایام سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) گفت: با توجه به حضور خیل عظیم عزاداران و به منظور پشتیبانی از کاروان‌های اعزامی به حرم حضرت امام (ره)، تعداد 14 دستگاه خودروی امداد و نجات در 40 کیلومتری حد فاصل حسن‌آباد و مرقد امام (ره) مستقر خواهند شد.

وی افزود: همزمان با سالگرد رحلت حضرت امام (ره) و قیام 15 خرداد تدابیر ویژه به منظور تقویت تیم‌های امداد و نجات در اتوبان قم ـ تهران، جاده سلفچگان و محورهای مواصلاتی و مبادی ورودی به استان اتخاذ شده است.

سائلی ادامه داد: یک فروند چرخ‌بال امدادی به منظور پشتیبانی کاروان‌های اعزامی به حرم مطهر حضرت امام(ره) در ایام 14 و 15 خرداد ماه در اختیار جمعیت هلال احمر استان قم قرار گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم اظهار داشت: استقرار یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در عوارضی قم ـ تهران با ظرفیت 15 تخت پیش بیمارستانی و همچنین یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات به همراه پزشک، پرستار و امدادگر در عوارضی قم ـ تهران از جمله برنامه‌های امدادی این جمعیت است.

وی خاطر نشان کرد: 14 دستگاه خودروی امدادی شامل آمبولانس، خودروی نجات، یک دستگاه موتورلانس به همراه 46 نفر پرستار، امدادگر و نجاتگر به منظور خدمت‌رسانی مطلوب به زائران و مسافران در حد فاصل مسیر حسن‌آباد و مرقد امام(ره) مستقر خواهند شد.

سائلی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان قم در حوزه جوانان نیز مسابقه کتابخوانی از وصیت‌نامه الهی- سیاسی امام (ره) و سیمای جوان در کلام امام را برگزار می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم ابراز داشت: همچنین چهار اکیپ راهنمایی زائران در پارکسوار شمالی و جنوبی، ستاد تسهیلات زائرین و عوارضی قم- تهران در خدمت مسافران و زائران خواهند بود.

وی اظهار داشت: جمعی از جوانان عزادار جمعیت هلال احمر استان قم توسط یک دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر امام راحل (ره) اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول