اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی:

سال گذشته هلال‌احمر خراسان‌رضوی 40 درصد مازاد اعتبارات جذب کرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی گفت: سال گذشته هلال‌احمر این استان 40 درصد مازاد اعتبارات جذب کرد.

سال گذشته هلال‌احمر خراسان‌رضوی 40 درصد مازاد اعتبارات جذب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پنجمین جلسه دومین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر کشور، صبح امروز با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور، دبیرکل جمعیت هلال‌احمر کشور، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی، مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی و جمعی دیگر از مسئولان استانی و کشوری در مجتمع فرهنگی شهدای امدادگر هلال‌احمر صبح امروز در مشهد برگزار شد.

در این مراسم علی‌اصغر حسن‌زاده مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی ادامه داد: خراسان‌رضوی، برای دومین سال پیاپی، میزبان جلسه مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر کشور است و قطعاً این امر، ناشی از الطاف امام هشتم شیعیان است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی ادامه داد: هم‌زمان با برگزاری این مجمع، سالن چند منظوره مجتمع فرهنگی و آموزشی شهدای امدادگر جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی نیز افتتاح شد.

وی تاکید کرد: براساس سیاست‌های ابلاغی از سوی رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور، باید از تمام فرصت‌ها برای بهبود اماکن مربوط به جمعیت هلال‌احمر و هم‌چنین ایجاد سرمایه مادی و انسانی استفاده کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی یادآور شد: در سال گذشته جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی، شش پروژه را در سطح شهر مشهد افتتاح کرد و البته 11 پروژه دیگر نیز در سطح استان خراسان‌رضوی به بهره‌برداری رسید.

حسن‌زاده با اشاره به فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی، ابراز کرد: در سال 88 موفق شدیم 70 درصد اعتبارات مشخص شده را در سطح استان جذب کنیم، اما امروز باید با افتخار بگوییم که علاوه بر جذب صددرصدی اعتبارات، حدود 40 درصد نیز اعتبار مازاد در سطح خراسان‌رضوی جذب کرده‌ایم و این یک افتخار بزرگ برای جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی است.

وی در پایان تصریح کرد: ریاست جمعیت هلال‌احمر کشور، نگاهی تحولی در تمام عرصه‌ها دارد و باید این نگرش، در تمام شعب هلال‌احمر کشور نیز حاکم شود.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول