اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‌‏ای نزدیک صورت می‌گیرد

اعلام نرخ جدید مراکز اقامتی و پذیرایی در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در آینده‏‌ای نزدیک نرخ جدید مراکز اقامتی و پذیرایی استان زنجان اعلام می‏‌شود.

اعلام نرخ جدید مراکز اقامتی و پذیرایی در  زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل اجلی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار داشت: بازرسان اداره‌کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در ماه دو بار از مراکز اقامتی و پذیرایی استان زنجان بازدید می‏‌کنند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و آغاز سفرهای تابستانی بازدید از مراکز و اماکن اقامتی و پذیرایی در خردادماه سال جاری صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: به منظور رسیدگی به نواقص موجود، برنامه‏‌ریزی‌های لازم شده است.

معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه با توجه به پایین بودن سطح اشغال هتل‏‌ها و مراکز اقامتی در استان زنجان این مراکز به مراجعه‌کنندگان تخفیف 10 درصدی اعطا می‏‌کنند، اضافه کرد: واحدهای پذیرایی در سال جاری افزایش قیمت نداشته‏‌اند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان مراکز اقامتی و پذیرایی استان زنجان از قیمت برنج، گوشت و روغن گلایه دارند، ادامه داد: قیمت تمام شده برای این واحدها بالا است و آنها تحت تاثیر افزایش قیمت قرار گرفته‏‌اند.

اجلی یادآور شد: با بررسی‏‌های صورت گرفته نرخ جدید قیمت‏‌ها را در مراکز اقامتی و پذیرایی به ستاد تنظیم بازار استان زنجان ارائه می‏‌کنند.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول