اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرزمین طبرستان در انتظار نوروز- 42

تخفیف ویژه نوروز برای بازنشستگان/ نرخ مراکز اقامتی بر مبنای سال 88 محاسبه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی از در نظر گرفتن تخفیف ویژه نوروز برای بازنشستگان خبر داد.

تخفیف ویژه نوروز برای بازنشستگان/ نرخ مراکز اقامتی بر مبنای سال 88 محاسبه می‌شود

حمیدرضا جباری در حاشیه سفر به مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی، تخفیف‌های ویژه‌ای برای مسافرت بازنشستگان سازمان‌های تامین اجتماعی و کشوری در هزینه‌های اقامت و پذیرایی لحاظ کرده است.

وی تصریح کرد: به منظور تشویق و ترغیب بازنشستگان به سفر، 40 درصد تخفیف در هزینه‌های اقامت در هتل و 20 درصد تخفیف در هزینه‌های پذیرایی در رستوران‌ها در ایام نوروز در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی گفت: با توجه به اینکه سهام این شرکت متعلق به سازمان‌های تامین اجتماعی و استخدام کشوری است، تکریم از بازنشستگان از وظایف این شرکت است و شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی اولویت‌ها و تسهیلات ویژه‌ای را برای رفاه بازنشستگان برنامه‌ریزی کرده است.  

وی با معرفی شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی به عنوان بزرگ‌ترین گروه هتلداری کشور خاطرنشان کرد: شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی با 64 هتل، مهمانسرا و 4 هزار و 400 تخت در 23 استان کشور آماده پذیرایی از  گردشگران، مسافران و میهمانان است.

این مسئول گفت: نرخ هتل‌ها و مراکز اقامتی بر مبنای سال 88 محاسبه می‌شود و افزایشی در این زمینه نداشته‌ایم.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول