اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جامعه هتل‌داران آذربایجان غربی خبر داد

کاهش 15 درصدی تعرفه مراکز اقامتی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: نماینده جامعه هتل‌داران آذربایجان غربی گفت: تعرفه هتل‌ها و مراکز اقامتی آذربایجان غربی در ایام نوروز تا 15 درصد کاهش می‌یابد.‌

کاهش 15 درصدی تعرفه مراکز اقامتی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمدرضا صابونچی‌ذولفقاری شامگاه امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اظهار داشت:‌ امسال نیز مانند سال‌های گذشته به منظور استقبال شایسته از مسافران و فراهم کردن امکانات اقامتی مناسب از 25 اسفند ماه تعرفه‌های اسکان در هتل‌ها و مراکز اقامتی استان با 15 درصد کاهش اعمال می‌شود.

وی افزود: از ششم اسفند ماه سال جاری نمایندگان جامعه هتل‌داران آذربایجان غربی از امکانات رفاهی و خدماتی تمام واحدهای اقامتی و هتل‌ها بازدید می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه هم در این جلسه اظهار داشت: برای برقراری امنیت در جاده‌ها و جلوگیری از بروز حوادث غیرمترقبه در طول تعطیلات نوروزی ایستگاه‌های سیار، دستگاه‌های آتش‌نشانی و خودروهای امداد و نجات در جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی مستقر می‌شود.

حسین ستارپور ادامه داد: در صورت عدم دسترسی مسافران به این ستاد از طریق فعال کردن بلوتوث‌های خود می‌توانند به راحتی به اطلاعات مورد نظر دست یافته و در زمینه یافتن نقاط دیدنی و گردشگری شهر دچار مشکل نشوند.

وی با بیان اینکه 31 مدرسه شهر ارومیه و 50 مدرسه در شهرستان‌ها به صورت مجهز آماده پذیرای مسافران فرهنگی هستند افزود: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با نصب بنرهایی در سطح شهر و ورودی‌های شهر اطلاعات لازم را در زمینه آدرس هتل‌ها، راهنمای شهری، سامانه 137، شماره تلفن ستاد به منظور پاسخگویی به سؤالات مسافران به اطلاع هموطنان و مسافران خارجی می‌رساند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی هما در آذربایجان غربی نیز در این جلسه با بیان اینکه تعداد پروازهای ارومیه به 25 پرواز افزایش می‌یابد، اظهار داشت: در این طرح که تا 25 فروردین سال 91 ادامه داشته تعداد پروازهای هفتگی شرکت هما به 17 پرواز و پروازهای شرکت هواپیمایی آتا نیز به هشت پرواز در هفته افزایش می‌یابد.

علی رضوی افزود: 15 دفتر خدمات مسافرت هوایی در استان در ایام نوروز در دو شیفت کاری آماده ارائه خدمات به مسافران بوده و برای انجام پروازهای مستقیم به مشهد و عتبات عالیات در ایام نوروز نیز در حال مذاکره و پیگیری کارها با سازمان حج و زیارت بوده و با به نتیجه رسیدن اقدامات مورد نظر برنامه پروازی به این اماکن مقدس و مذهبی نیز به اطلاع شهروندان می‌رسد.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از خدمات شرکت هواپیمایی هما استان در نوروز 90 گفت: در تعطیلات نوروز سال جاری با 712 سورتی پرواز توسط شرکت هواپیماهای هما 84 هزار و 599 نفر مسافر به استان وارد و 83 هزار و 301 نفر نیز از استان به سایر نقاط کشور جابه‌جا شدند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول