اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل خبر داد

بازرسی‌های مستمر از کمپ‌های گردشگری و مراکز اقامتی

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت:‌ همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی و ورود گردشگران به اردبیل بازرسی‌های مستمر از کمپ‌های گردشگری، هتل‌ها و مراکز اقامتی صورت می‌گیرد.

بازرسی‌های مستمر از کمپ‌های گردشگری و مراکز اقامتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای دایمی اردبیل اظهار داشت: ‌مسافرخانه‌ها و میهمان‌سراهای دولتی نیز بازدیدهای همه روزه خواهند شد تا بتوانیم رضایت مسافران تابستانی را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در استقبال شایسته از مسافران تابستانی همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی باید آماده فعالیت و خدمت‌رسانی باشند، خاطرنشان کرد: تجهیز و رفع نواقص مراکز بین راهی از جمله مساجد، مراکز اقامتی و سیاحتی و مدارس باید در اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

فرماندار اردبیل بر نصب تابلوهای راهنمایی در محل‌های لازم برای استفاده مسافران از سوی شهرداری‌ها و حوزه‌های پلیس تاکید کرد و گفت: ‌لازم است شهرداران و مدیران دستگاه‌های فرهنگی نیز با برنامه‌ریزی در راستای استفاده تمام وقت از امکانات اقامتی، مراکز بهداشتی و پایگاه‌های درمانی در مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها آماده خدمتگزاری باشند.

اکبری با یادآوری اینکه اردبیل در دو سال گذشته در میزبانی شایسته از میهمانان گردشگر و جذب توریست جزو مراکز برتر استان‌ها بوده است، ادامه داد: برپایی نمایشگاه‌های گردشگر و صنایع دستی از مجموعه توانمندی‌ها و قابلیت‌های بکر منطقه و در کنار آن تهیه بروشور، جزوات و داشته‌های فرهنگ غنی و متاثر از ارزش‌های دینی و باورهای عمیق اعتقادی مردم می‌تواند بر توشه‌برداری از فرهنگ مهدویت و حسینیت تاثیر مردم اردبیل تاثیر مستقیم بر جای گذارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: یگان‌های انتظامی و پلیس راهور نیز موظف شده‌اند با گشت‌های سیار و ثابت و استقرار در تفرجگاه‌ها، مناطق توریستی و خوش آب و هوا در برقراری نظم و امنیت اجتماعی و جلب رضایت‌مندی گردشگران بکوشند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول