اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شاهرود خبر داد

500 تخت مراکز دائم اقامتی در خدمت مسافران / مراکز موقت هم آماده‌سازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود با بیان اینکه 500 تخت مراکز دائم اقامتی در خدمت مسافران نوروزی است، از آماده‏سازی مراکز موقت اقامتی در این شهرستان خبر داد.

500 تخت مراکز دائم اقامتی در خدمت مسافران / مراکز موقت هم آماده‌سازی شد

حمیدرضا حسنی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شاهرود به تردد سالانه 14 میلیون زائر حرم رضوی و امام رضا(ع) از جاده‏های ارتباطی و محورهای مواصلاتی استان سمنان اشاره کرد.

وی خواستار تدوین برنامه‏هایی به منظور بازدید بخشی از این مسافران از زیبایی‏های شهرستان شاهرود شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود در ادامه تأکید کرد: در همین وضعیت نیز ماندگار شدن و اقامت مسافران شهرهای مختلف و زائران حرم امام هشتم به صورت دائم یا موقت در شهرستان شاهرود بسیار بالاست اما باید در این زمینه بیشتر کار شود.

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تمهیدات مختلف به منظور زمینه‏سازی برای اسکان بیشتر مسافران در شهرستان شاهرود پیش‌بینی شده‌ است.

وی تأکید کرد: امسال فعالیت‏های متعددی در این بخش انجام می‌شود که علاوه بر آماده‏سازی مراکز اقامتی دائم، به مراکز موقت اقامت نیز بهای خاصی داده شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود اضافه کرد: بخش مراکز دائم اقامتی، این شهرستان با ظرفیتی بیش از 500 تخت در خدمت مسافران نوروزی است.

حسنی یادآور شد: در بخش مراکز اقامتی موقت نیز برنامه‏ریزی‏های خوبی صورت گرفته است تا از مدارس و زائرسراهای موجود در شهرستان شاهرود به خوبی استفاده شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود، رشد صنعت گردشگری را وابسته به عوامل متعددی دانست که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، یکی از عوامل مهم در جذب مسافر، وجود امنیت، رفاه خاطر و آسایش است.

حسنی تأکید کرد: همه مردم و دستگاه‏های اجرایی عضو کمیته‌های مختلف ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در شهرستان شاهرود باید با همکاری یکدیگر و تعاملی منسجم و منطقی، نسبت به ارائه خدمات مطلوب به زائران بارگاه امن رضوی و مسافران و گردشگران نوروزی اقدام کنند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول