اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی:

امکانات رفاهی مراکز اقامتی آذربایجان‌شرقی از وضعیت مطلوبی برخوردار است

خبرگزاری فارس: ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: امکانات رفاهی مراکز اقامتی آذربایجان‌شرقی از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

امکانات رفاهی مراکز اقامتی آذربایجان‌شرقی از وضعیت مطلوبی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز سیدحسن قدمگاهی صبح امروز در بازدید از برخی مراکز اسکان آموزش و پرورش این استان اظهار داشت: با ارائه امکانات قابل قبول از سوی این مراکز، کلاس‌های درس مدارس و خانه‌های معلم  اسکان‌دهنده گردشگران نوروزی در کنار سایر اقامتگاه‌های این استان از سطح مطلوبیت قابل قبولی برخوردار است.

وی اقامت را یکی از اصلی‌ترین بخش‌های فعالیت ستاد تسهیلات سفر استان‌ها عنوان کرد و گفت: آماده‌سازی انواع مراکز اقامتی برای افرادی با درآمدهای متفاوت یکی از اهداف این ستاد به شمار می‌رود که آذربایجان‌شرقی توانسته از عهده آن به خوبی بر بیاید.

ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطرنشان کرد: کلاس‌های درس مدارس با توجه به فراوانی و پراکندگی که در سطح شهرستان‌ها دارند از ظرفیت خوبی برای اسکان گردشگران و جلب رضایت مسافران نوروزی برخوردار هستند.

قدمگاهی تصریح کرد: یکی دیگر از نقاط قوت مراکز اسکان آموزش و پرورش در آذربایجان‌شرقی آن است که هیچگونه محدودیتی در پذیرش خانواده‌های فرهنگی و یا عادی ندارد و استقبال از این مراکز اقامتی در تعطیلات نوروزی قابل توجه بوده است.

انتهای پیام/ن۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول