اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی ستاد تسهیلات نوروزی کرمان:

ضریب اشغال مراکز اقامتی استان کرمان 100 درصد است

خبرگزاری فارس: سخنگوی ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان ضریب اشغال تمام هتل‌ها،مهمانپذیرها و سایر مراکز اقامتی استان کرمان را 100 درصد، اعلام کرد.

ضریب اشغال مراکز اقامتی استان کرمان 100 درصد است

محمدمهدی افضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در حال حاضر تمام مراکز اقامتی استان کرمان میزبان میهمانان نوروزی است.

وی با اشاره به فعالیت 23 هتل و 32 مهمانپذیر در استان کرمان برای پذیرش مسافران نوروزی‌ بیان داشت: نخستین بار، ظرفیت هتل پنج ستاره پارس کرمان به طور کامل توسط میهمانان نوروزی تکمیل شده است.

افضلی به آماده‌سازی 3 هزار و 600 کلاس درس برای میزبانی گردشگران نوروزی اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور گسترده گردشگران نوروزی در استان کرمان علاوه بر کلاس‌های درس، تمام سالن های ورزشی، مهمانسراها و نمازخانه‌های زیر پوشش اداره کل آموزش و پرورش در اختیار مسافران قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در صورت نیاز سالن‌های ورزشی زیر پوشش اداره کل ورزش و جوانان نیز با امکانات مورد نیاز در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

سخنگوی ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان گفت: موج دوم حضور مسافران نوروزی در استان کرمان موجب تکمیل پیش از موعد و دور از انتظار تمام مراکز اقامتی این استان در نخستین روزهای فروردین ماه جاری شده است.

وی افزود: موج اول حضور مسافران نوروزی در استان کرمان از 25 اسفند ماه و موج دوم از شامگاه اول فروردین آغاز شده است.

افضلی با ابراز خرسندی از حضور مسافران نوروزی در استان کرمان ابراز داشت: پس از سال‌ها بهار گردشگری در کرمان شکوفا شده است.

وی تصریح کرد: ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان، تمهیدات لازم را برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی به کار گرفته است.

افضلی خاطرنشان کرد: انجام تبلیغات گسترده ملی با به کارگیری ظرفیت‌های رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب از یک سو و نامساعد بودن آب و هوا در برخی استان‌ها از سوی دیگر، موجب افزایش حضور مسافران نوروزی در استان کرمان شده است.

وی اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیار دیگری برای اسکان مسافران نوروزی در استان کرمان وجود دارد که در صورت نیاز‌ به کار گرفته می‌شود.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول