اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان برنامه سند چشم‌انداز

30 فروند هواپیما به فرودگاه‌های فارس اضافه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: در سند چشم‌انداز 1404، اضافه‌شدن 500 هواپیما به کشور دیده شده که سهم استان فارس 30 فروند است.

30 فروند هواپیما به فرودگاه‌های فارس اضافه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا سیدی در آیین اهدای گواهی‌نامه فرودگاهی، فرودگاه بین‌المللی شیراز اظهار داشت: برای رفاه بیشتر مسافران اقدامات بسیار موثری در فرودگاه بین‌المللی شیراز انجام شده است که در این راستا توسعه ترمینال‌های داخلی و خارجی، محوطه فرودگاه، برداشت گیت پلیس در درب ورودی اول مسافران و ساخت آشیانه هواپیما در حال انجام است.

وی افزود: فضای کنونی فرودگاه بین‌المللی شیراز با وجود جا به جایی روزانه 7 هزار مسافر و حدود 3 هزار استقبال‌کننده پاسخگوی این میزان مسافر و استقبال‌کننده نیست که در این راستا برای توسعه ترمینال داخلی 8هزار مترمربع دیگر به فضای این ترمینال افزوده می‌شود و در این زمینه برای کاهش بار ترافیک مسافران و استقبال‌کنندگان، پارکینگ طبقاتی نیز در حال احداث است.

این مقام فرودگاهی با بیان اینکه بعد از چهار سال توقف در اجرا، در حال ساخت آشیانه هواپیما هستیم، اضافه کرد: تا 10 سال آینده در فرودگاه بین‌المللی شیراز در مورد ترمینال‌ها هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس بیان کرد: برای رفاه بیشتر مسافران از سیستم سرویس‌دهی هواپیماها در آسمان تا شبکه آب شرب را بازسازی و در همین زمینه برای رفاه بیشتر پلیس فرودگاه دوربین‌های مداربسته با هزینه 100 میلیون تومان نصب کرده‌ایم.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول