اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان خبر داد

افزودن یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی به فرودگاه آبادان

خبرگزاری فارس: مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان از اختصاص یک دستگاه خودرو سوزوکی ویتارا از سوی اداره کل ایمنی و آتش‌نشانی شرکت فرودگاه‌های کشور به ناوگان حمل و نقل فرودگاه بین‌المللی آبادان خبر داد.

افزودن یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی به فرودگاه آبادان

محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: این فرودگاه یکی از قدیمی‌ترین فرودگاه‌های ایران و نخستین فرودگاه بین‌المللی در کشور است که تا پیش از جنگ ایران و عراق از بزرگترین و مجهزترین فرودگاه‌های کشور به شمار می‌رفت.

وی افزود: این فرودگاه پیش از انقلاب، بین‌المللی بود و حتی پروازهایی را به کویت، انگلستان و ایالات متحده انجام داده است.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان از افزایش تعداد پرواز در این فرودگاه خبر داد و گفت: در گذشته 30 پرواز در هفته به مقصد تهران داشته‌ که با اضافه شدن پروازهای این شرکت، در هفته 32 پرواز را به مقصد تهران و برعکس برقرار کرده‌ایم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به تازگی یک دستگاه خودرو سوزوکی ویتارا به ناوگان حمل و نقل فرودگاه بین‌المللی آبادان افزوده شده است.

رضایی تصریح کرد: این خودرو با هدف ایمنی زمینی فرودگاه و با هدف تقویت پروازها از محل اعتبارت نوسازی به این فرودگاه اختصاص یافته است.

وی در پایان اظهار کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان و توسعه ابعاد اقتصادی منطقه است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول