اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان:

2 پرواز داخلی به فرودگاه بین‌المللی آبادان اضافه شد

خبرگزاری فارس: مدیر فرودگاه آبادان گفت: 2 پرواز در هفته به مقصد تهران ـ‌ آبادان به فرودگاه بین‌المللی این منطقه اضافه شد.

2 پرواز داخلی به فرودگاه بین‌المللی آبادان اضافه شد

محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: دو پرواز از شرکت هواپیمایی زاگرس به مقصد تهران به فرودگاه بین‌المللی آبادان اضافه شد.

وی افزود: این افزایش پرواز از شنبه، 20 خردادماه، سال جاری صورت گرفته و همچنان ادامه دارد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان با اشاره به تعداد پروازهای این فرودگاه به مقصد تهران، گفت: در گذشته 30 پرواز در هفته به مقصد تهران داشته‌ که با اضافه شدن پروازهای این شرکت، در هفته 32 پرواز را به مقصد تهران و برعکس برقرار کرده‌ایم.

وی با اشاره به این نکته که فرودگاه آبادان نخستین فرودگاه بین‌المللی در سطح کشور است، بیان کرد: این فرودگاه یکی از قدیمی‌ترین فرودگاه‌های ایران و نخستین فرودگاه بین‌المللی در کشور است که تا پیش از جنگ ایران و عراق یکی از بزرگترین و مجهزترین فرودگاه‌های کشور به شمار می‌رفت.

رضایی در ادامه بیان کرد: این فرودگاه پیش از انقلاب، بین‌المللی بود و حتی پروازهایی را به کویت، انگلستان و ایالات متحده انجام داده است.

وی در پایان با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری، که سال 91 را سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" معرفی کرد، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، امسال موفق به کسب موفقیت‌های بی‌شماری در زمینه‌های مختلف و همچنین کسب افتخاراتی در زمینه ملی شدیم و امیدواریم که با این دستاوردها بتوانیم حضور خود را در عرصه ملی پررنگ‌تر از گذشته به تصویر بکشیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول