اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز خبر داد

بهره‌برداری از خط مسافربری فرودگاه پیام در سال آینده

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار البرز گفت: خط مسافربری فرودگاه بین‌المللی پیام کرج با اجرای دو طرح شش ماهه، تا یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از خط مسافربری فرودگاه پیام در سال آینده

اسکندر صیدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: فرودگاه بین‌المللی پیام دارای توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ویژه‌ای است که برای بهره‌برداری کامل از این امکانات باید طرح‌های کوتاه و بلند مدت بسیاری در این فرودگاه اجرا شود.

وی تصریح کرد: از نظر قانونی و ایجاد زیرساخت‌های لازم، گام‌های بسیار خوبی برای بهره‌برداری کامل از فرودگاه فوق از سوی استانداری البرز و همچنین دستگاه‌های ملی برداشته شده و اکنون فرصت مناسبی برای تحقق طرح‌های کلان در این منطقه فراهم است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار البرز افزود: به عنوان نمونه این فرودگاه در منطقه ویژه اقتصادی پیام قرار داشته که این امر تسهیلات ویژه‌ای برای توسعه کمی و کیفی فرودگاه پیام کرج ایجاد کرده است.

اولویت راه‌اندازی خطوط مسافربری در فرودگاه پیام

صیدایی با اشاره به طرح احداث و بهره‌برداری از خطوط مسافربری در فرودگاه فوق ادامه داد: در حال حاضر تحقق این هدف در اولویت قرار داشته و استانداری البرز نیز از آن حمایت خواهد کرد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه اجرای این طرح در چه مرحله‌ای قرار دارد؟ گفت: پس از انجام بررسی‌های لازم یک پیمانکار متخصص برای راه‌اندازی خطوط مسافربری انتخاب شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار البرز افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده پیمانکار طرح باید 2 فاز 6 ماهه را برای راه‌اندازی خطوط مسافربری فرودگاه پیام اجرا کند.

به گفته صیدایی، در فاز نخست شرایط موقت جابه‌جایی مسافر از فرودگاه پیام فراهم و در فاز دوم، امکانات لازم برای راه‌اندازی ترمینال و خط مسافربری دائمی در این فرودگاه ایجاد می‌شود.

* نخستین پرواز از فرودگاه پیام در مسیر کرج – مشهد

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه نخستین پرواز مسافربری از فرودگاه پیام کرج در چه زمانی انجام می‌شود؟ متذکر شد: مدیریت فرودگاه در تلاش است تا در هفته دولت یک پرواز در مسیر کرج – مشهد مقدس دایر کند.

صیدایی در پایان اظهار امیدواری کرد تا با ایجاد زیرساخت‌های لازم، خطوط مسافربری داخلی و خارجی فرودگاه پیام کرج در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول