اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت‌های دور رفت

تیم هفتم‌تیر قهرمان لیگ شنای قم شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم از صدرنشینی تیم شنای هفتم‌تیر قم در مرحله رفت نخستین دوره لیگ شنای قم خبر داد.

تیم هفتم‌تیر قهرمان لیگ شنای قم شد

مسعود حسین جمال امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: بعد از کارهای بنیادی و ریشه‌ای که با سرمایه‌گذاری بر روی شناگران رده‌های سنی پایه انجام دادیم، اکنون ما حصل این تلاش و پشتکار در لیگ شنای قم نوید از روزهای موفقی برای این رشته می‌دهد.

وی ادامه داد: در طول سال‌های اخیر همواره رقابت‌های شنا در سطح استان در قالب مسابقات قهرمانی برگزار می‌شد اما به واقع از وجود پیکارهای جذاب و ارزشمندی همچون لیگ محروم بودیم تا اینکه تلاش و تکاپوی هیئت در امر برگزاری لیگ نتیجه داد و خوشبختانه مرحله نخست بخش بانوان را با نتایج و دستاوردهای خوبی به پایان رساندیم.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم افزود: باشگاه‌های فعال شنا در سطح استان قم، استخرهای موجود در قم هستند که مربیان با دانش ما در این اماکن که همه روزه پذیرای جمعیت عظیمی از مشتاقان شنا است، کار سازندگی را برای آینده این رشته انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: این مهم فکر و ایده برگزاری رقابت‌های لیگ شنای استان قم را برای نخستین بار به فکر مجموعه هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم انداخت تا این پیکارها را در دو بخش دختران و پسران برنامه‌ریزی و برگزار کنیم.

حسین جمال ابراز داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم، رقابت‌های لیگ در دو مرحله برگزار می‌شود و با احتساب نتایج هر دو مرحله، قهرمان نخستین دوره لیگ‌های شنا دختران و پسران قم معرفی خواهند شد.

وی در ادامه به برگزاری پیکارهای دور رفت لیگ شنای قم در بخش دختران اشاره کرد و بیان داشت: در این رقابت‌ها تیم‌های شنا هفتم‌تیر، یاران، جامعة‌الزهرا و نور حضور دارند که در نهایت تیم شنای دختران هفتم‌تیر در صدر ایستاد.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم افزود: شناگران تیم دختران هفتم‌تیر قم در پایان رقابت‌های مرحله نخست با کسب 543 امتیاز صدر جدول رده‌بندی را از آن خود کردند، ضمن اینکه تیم شنای دختران نور با 349 امتیاز در مکان دوم جای گرفت.

وی یادآور شد: شناگران تیم جامعةالزهرا قم نیز با کسب 333 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی نخستین دوره لیگ شنای بانوان قم ایستادند در حالی که تیم شنای یاران با کسب 105 امتیاز رتبه چهارم این رده‌بندی را از آن خود کرد.

حسین جمال عنوان داشت: بر اساس برنامه زمان‌بندی در هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم، پیکارهای دور برگشت نخستین دوره لیگ شنا دختران قم نیمه اسفند ماه برگزار و تیم‌های برتر این دوره معرفی و تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول