اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن برزیلی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان:

با قهرمانی در آسیا قدرت گیتی‌پسند را نمایش می‌دهیم

خبرگزاری فارس: بازیکن برزیلی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: امیدوارم با یک قهرمانی بتوانیم قدرت تیم فوتسال گیتی‌پسند را ثابت کنیم.

با قهرمانی در آسیا قدرت گیتی‌پسند را نمایش می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شاپا پیش ‌از ظهر امروز در حاشیه‌ تمرین‌های این تیم در جمع خبرنگاران گفت: در مرحله گروهی تیم‌های یرموک کویت و الریان قطر تیم‌های خوب گروه هستند و حضور بازیکنان برزیلی در این تیم‌ها موجب شده تا قدرت آنها زیاد شوند.

وی ادامه داد: در دور مقدماتی این مسابقات، تیم یرموک کویت با جذب بازیکنان برزیلی به یکی از تیم‌های قدرتمند گروه تبدیل شده و به طور حتم کار دشواری برابر این تیم داریم.

بازیکن برزیلی گیتی‌پسند با بیان اینکه مسابقات دشواری در انتظار گیتی‌پسند است، تصریح کرد: در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تیم‌های خوبی حضور داشته و شرایط این مسابقات با مسابقات داخلی تفاوت زیادی دارد.

وی با ابراز رضایت از حضور در گیتی‌پسند تاکید کرد: فصل خوبی را در تیم گیتی‌پسند سپری کرده و به همین دلیل تصمیم گرفتم در جام باشگاه‌های آسیا نیز همراه گیتی‌پسند باشم.

شاپا با بیان اینکه تمرین‌های سخت و فشردهای را پشت سر می‌گذاریم، گفت: شرایط خوب است و امیدواریم در حین برگزاری مسابقات نیز با قدرت ظاهر شویم.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول