اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

آزادسازی خرمشهر ابهت استکبار جهانی را شکست

خبرگزاری فارس: امام جمعه خورموج گفت: آزادسازی خرمشهر ابهت استکبار جهانی را شکست و این بزرگ‌ترین ضعف قدرت‌های مادی در برابر قدرت رزمندگان اسلامی بود که با توکل به خدا خرمشهر را از دست استکبار آزاد کردند.

آزادسازی خرمشهر ابهت استکبار جهانی را شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح ظهر امروز در جمع رئیس، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد واحد خورموج اظهار داشت: اگر تاریخ دفاع مقدس را مورد بررسی قرار دهیم مهم‌تر از موضوع آزادی خرمشهر موضوعی نبوده است.

امام جمعه خورموج افزود: امام خمینی (ره) فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد، آزادسازی خرمشهر یک عملیات معجزه‌آسا بود که خیلی از خواص هم باور نمی‌کردند که با کمترین امکانات این مهم محقق شود.

مصلح یادآور شد: صدام و فرماندهان متجاوز عراق که از غرب و بعضی از کشورهای همسایه حمایت و پشتیبانی می‌شدند قبل از نبرد سرنوشت‌ساز رزمندگان اسلام برای آزادسازی خرمشهر در چند اطلاعیه به نیروهای خود دستور داده بودند که دفاع از خرمشهر به منزله دفاع از بغداد، بصره و تمام شهرهای عراق محسوب می‌شود و فتح خرمشهر بزرگ‌ترین شکست برای صدام و حامیان او بود.

وی گفت: آزادسازی خرمشهر ابهت استکبار جهانی را شکست و این بزرگ‌ترین ضعف قدرت‌های مادی در برابر قدرت رزمندگان اسلامی بود که با توکل به خدا خرمشهر را از دست استکبار آزاد کردند.

مصلح با بیان اینکه فتح خرمشهر مهم‌ترین روز تاریخ دفاع مقدس است خاطر نشان کرد: اگر دریاها مرکب و درختان قلم شوند و نویسندگان شبانه‌روز بنویسند باز هم نسبت به پیروزهای رزمندگان اسلام و شجاعت دلیرمردان ایرانی آن هم با کمترین امکانات که بزرگ‌ترین حماسه را خلق کردند، قاصر خواهند بود.

امام جمعه خورموج رویکرد فرهنگی و بسترسازی برای کارهای فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور در دوران مدیریت جدید را بسیار امیدوار کننده دانست.

وی ابراز امیدواری کرد این جلسات در دانشگاه‌ها به طور مستمر و به صورت پرسش و پاسخ برگزار شوند.

در این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج نیز گفت: افتخار جوانان امروز ما از حماسه‌های دیروز جوانان در فتح خرمشهر است.

علیرضا چمکوری افزود: اگر دانشجویان ما از جوانان در هشت سال دفاع مقدس الگوبرداری کنند در تمام زمینه‌ها موفق می‌شوند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول