اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر:

نمایشگاه فصل فراغت در استان بوشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر گفت: نمایشگاه فصل فراغت ویژه اطلاع‌رسانی برنامه‌های فراغتی تابستان ویژه جوانان در استان بوشهر برگزار می‌شود.

نمایشگاه فصل فراغت در استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا جمشیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه فصل فراغت از ابتدای تیرماه به مدت 5 روز در سالن آزادگان شهر بوشهر برپا خواهد شد.

وی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی و بخش‌های خصوصی که برنامه‌ها و کلاس‌های تابستانی و فراغتی دارند در این نمایشگاه حضور دارند.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر تصریح کرد: اولویت حضور در نمایشگاه برپایی کلاس‌های فراغتی و تابستانی در محل نمایشگاه است و دستگاه‌های مختلف کلاس‌های فراغتی خود را در نمایشگاه برپا می‌کنند که این خود امتیازی برای آنان محسوب می‌شود.

جمشیدی بیان کرد: در پایان زمان برگزاری نمایشگاه نیز بر اساس شاخص‌های مورد نظر غرفه‌های برتر انتخاب و جوایزی به آنان اهدا خواهد شد.

وی در ارتباط با محورهای برپایی نمایشگاه فصل فراغت خاطر نشان کرد: برنامه ورزشی، گردشگری شامل اردوهای سیاحتی، زیارتی ،علمی، مهارت‌آموزی در ابعاد هنری و مهارت‌های زندگی، کتابخوانی، مطالعه و پژوهش بخشی از محورهای عمده این نمایشگاه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: اوقات فراغت در محیط مجازی و رسانه، هنری و قرآنی، گفت‌وگوی جوانان، اردوهای جهادی و برنامه شناسایی از دیگر محورهای عمده نمایشگاه فراغت در استان بوشهر است.

جمشیدی اظهار داشت: با توجه به وظیفه ذاتی وزارت ورزش و جوانان، تلاش می‌کنیم در این نمایشگاه محیطی مناسب برای شناسایی بیشتر برنامه‌های اوقات فراغت جوانان فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: از دستگاه‌های اجرایی که برنامه‌های فراغتی تابستانی دارند انتظار است در این نمایشگاه حضوری فعال داشته باشند تا جوانان بیش از گذشته با برنامه‌های فراغتی دستگاه‌های مختلف آشنا شوند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول