اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان اصفهان:

فولاد ماهان از کشتی‌گیران اصفهانی حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان اصفهان گفت: با حمایت باشگاه فولاد ماهان کشتی اصفهان رشد بسیار خوبی پیدا می‌کند.

فولاد ماهان از کشتی‌گیران اصفهانی حمایت می‌کند

داوود شیران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: روز گذشته کشتی‌گیرانی از استان‌های خرم‌آباد، کرمانشاه و تهران به اصفهان آمده بودند و یک رقابت انتخابی بین آنان برگزار شد و در این بین نیز دو نفر از آنان برای حضور در اصفهان گزینش شدند تا در لیگ دسته یک و با حمایت باشگاه فولاد ماهان به میدان بروند.

وی ادامه داد: قرار بر این شده تا باشگاه فولاد ماهان در دو رشته آزاد و فرنگی در رده نوجوانان و جوانان و هم‌چنین آزاد بزرگ‌سالان کشتی‌گیران اصفهان را در دسته نخست و لیگ برتر مورد حمایت خود قرار بدهد.

رئیس هیئت کشتی استان اصفهان اذعان داشت: تا روز دوشنبه نیز تعدادی کشتی‌گیر دیگر از استان‌های تهران و کرج برای گزینش به اصفهان می‌آیند و سعی می‌شود این گزینش‌ها تا روز جمعه به پایان برسد.

وی تاکید کرد: فولاد ماهان با توجه به اینکه به کشتی پایه اهمیت می‌دهد می‌تواند کمک بسیاری در رشد و پیشرفت این رشته در استان اصفهان انجام دهد.

شیران در پایان افزود: در حال حاضر همه چیز در هیئت کشتی استان اصفهان به خوبی پیش می‌رود و پایان شهریورماه نیز المپیاد ایرانیان را در پیش داریم.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول