اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن 85 کیلوگرم

رقبای کشتی‌گیر قمی در پیکارهای قهرمانی آسیا مشخص شدند

خبرگزاری فارس: رقبای کشتی‌گیر قمی در تیم ملی نوجوانان کشورمان در راه اعزام به پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا مشخص شدند.

رقبای کشتی‌گیر قمی در پیکارهای قهرمانی آسیا مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان بعد از انتخاب برترین‌های کشور در فروردین ماه تاکنون تست‌های مختلفی را از فرنگی‌کاران گرفته ‌است تا بر اساس آن نیاز به تمرین و کار بیشتر را بسنجد.

سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان خلیل رشید محمدزاده است که برای آماده کردن فرنگی‌کاران کشورمان به منظور حضور موفق در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا تلاش زیادی را در دستور کار خود قرار داده‌اند زیرا فرنگی‌کاران حاضر در اردوها استعدادهای زیادی دارند و این مربی و همکارانش به دنبال آن هستند که وضعیت آمادگی ملی‌پوش را به سطحی که مورد نظر آنها است، برسانند.

این در حالی است که تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان در تلاش برای حفظ اقتدار کشتی فرنگی ایران در مسابقات آسیای سال جاری، کار بسیار سختی را پیش رو دارد و تمام اهتمام کادر فنی این تیم نیز این است که برای مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان نفرات خوبی را آماده کرده و در این مسابقات از نام و اعتبار کشتی فرنگی ایران دفاع کنند.

بر همین اساس برای حضوری موفق در مسابقات قهرمانی آسیا، کشتی‌گیران نوجوان کشورمان هفته گذشته در پیکارهای بین‌المللی جام پیروزی ترکیه شرکت کردند تا بعد از تمرینات مستمر و فشرده، آخرین وضعیت آمادگی خود را مورد ارزیابی قرار بدهند.

اکنون بعد از نایب قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در مسابقات بین‌المللی جام پیروزی، اردوی تیم کشتی فرنگی نوجوانان از روز سه‌شنبه هفته جاری یعنی سی و یکم خرداد ماه در خانه شماره دو کشتی تهران آغاز می‌شود.

یکی از کشتی‌گیرانی که در حال حاضر اردونشین تیم ملی نوجوانان محسوب می‌شود، علی فتاحی‌منش فرنگی‌کار با استعداد کشتی استان قم است که در وزن 85 کیلوگرم حضور دارد و بعد از نایب قهرمانی در جام بین‌المللی پیروزی به دنبال درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا است.

حریفان این کشتی‌گیر قمی در مرحله پایانی اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص شدند که بر این اساس فتاحی‌منش در این وزن با دانیال اکبری از مازندران، محمد بیرانوند از خوزستان و عرفان نعمتی‌راد از لرستان رقابت می‌کند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول