اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد

حضور 21 کشتی‌گیر مازندرانی در اردوی تیم ملی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی مازندران از حضور 21 کشتی‌گیر مازندرانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور خبر داد.

حضور 21 کشتی‌گیر مازندرانی در اردوی تیم ملی

غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در اردوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشورمان 60 کشتی‌گیر دعوت شدند که از این تعداد 15 ملی‌پوش در رشته آزاد و شش کشتی‌گیر در رشته فرنگی از مازندران هستند.

وی گفت: در وزن 35 کیلوگرم فرهاد علی‌تبار، در 38 کیلوگرم افشین رحمانی، در 46 کیلوگرم صابر خانجانی، در 50 کیلوگرم علی محمدزاده و شهاب خوال، در 54 کیلوگرم حسین خدیو و در وزن 58 کیلوگرم شیرزاد قاسم‌زاده به عنوان کشتی‌گیران مازندرانی در این اردو هستند.

نوری‌زاده از حضور حسین روزبه و سامان شجاعی در وزن 63 کیلوگرم خبر داد و تصریح کرد: پژمان فضل‌الله‌تبار، رضا مظفری و کامران قاسم پور در وزن 69 کیلوگرم، علی موجرلو در 76 کیلوگرم و علی اصغر اکبری و ایمان حسینی در وزن 100 کیلوگرم به عنوان دیگر کشتی‌گیران دعوت شده نوجوان مازندرانی در رشته آزاد هستند.

دبیر هیئت کشتی مازندران درباره کشتی‌گیران دعوت شده نوجوان مازندرانی در رشته فرنگی نیز اظهار داشت: علی ارسلان و نبی‌الله کریمی در وزن 54 کیلوگرم، مجید هاشمی در 63 کیلوگرم، علی سلطانی در 69 کیلوگرم، دانیال اکبری در 85 کیلوگرم و امیرحسین حسینی در وزن 100 کیلوگرم به عنوان شش کشتی‌گیر ملی‌پوش مازندرانی در رشته فرنگی هستند.

وی در ادامه از حضور چهار مربی مازندرانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان خبر داد و افزود: سید مراد محمدی از کشتی‌گیران باسابقه و ملی مازندران به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان هدایت ملی‌پوشان را در اختیار دارد.

نوری‌زاده بیان داشت: جانعلی خسرونژاد در رشته آزاد و بختیار تقوی‌نیا و محمد خزایی در رشته فرنگی به عنوان دیگر مربیان مازندرانی در این اردو هستند.

دبیر هیئت کشتی مازندران گفت: این اردو از 30 خرداد به مدت 14 روز با حضور تمام کشتی‌گیران و کادر فنی در کمپ تیم‌های ملی در تهران برگزار می‌شود.

وی در پایان افزود: تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشورمان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا در قرقیزستان آماده می‌شوند.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول