اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با بعثت پیامبر اسلام (ص):

مراسم عمامه‎گذاری 30 نفر از طلاب در آزادشهر برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با بعثت پیامبر اسلام (ص) مراسم عمامه‌گذاری 30 نفر از طلاب حوزه علمیه سفیران هدایت امام جواد (ع) شهرستان آزادشهر برگزار شد.

مراسم عمامه‎گذاری 30 نفر از طلاب در آزادشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در این مراسم که در مسجد جامع آزادشهر برگزار شد حجت‎الاسلام حسین ابراهیمی از دفتر مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام عباس سلمه‎ای مدیر کل امور حوزه‎های سفیران هدایت کشور، جمعی از ائمه جمعه و جماعات به همراه علمای تشیع و تسنن و طلاب حوزه‎های علمیه استان، مسئولان و مردم ولایتمدار و مؤمن شهرستان آزادشهر حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم مسئول حوزه علمیه سفیران هدایت امام جواد (ع) شهرستان آزادشهر گزارشی از فعالیت‎های انجام شده در حوزه آزادشهر ارائه داد.

حجت‎الاسلام علیرضا ذوالفقاری خاطر نشان کرد: تشکیل حوزه‎های علمیه سفیران هدایت به دستور مقام معظم رهبری صورت گرفته و اصلی‎ترین هدف آن بهره‎گیری از روحانیون جوان در امر تبلیغ دین و فرهنگ اسلامی در سطح شهرها و روستاهای بزرگ و کوچک است.

وی تصریح کرد: طلابی که افتخار ملبس شدن به لباس پیامبر عظیم‎الشأن اسلام را پیدا می‎کنند باید طبق تعهد به مدت پنج سال هماهنگ با سیاست‎های تبلیغاتی حوزه برای نشر و گسترش فرهنگ اسلامی و تبلیغ دین فعالیت داشته باشند.

مسئول حوزه علمیه سفیران هدایت امام جواد (ع) شهرستان آزادشهر با اشاره به وجود سه حوزه علمیه در سطح شهرستان آزادشهر به نام‎های حوزه علمیه القدیر، حوزه علمیه سفیران هدایت برای برادران و حوزه علمیه الزهرا (س) برای خواهران گفت: شهرستان آزادشهر سابقه درخشانی در حوزه دین و شریعت دارد و تاسیس سه حوزه علمیه در این شهر نشان‎دهنده اهمیت مسائل دینی و شرعی در بین مسئولان و مردمان این شهر است.

شایان ذکر است مراسم فوق که با مولودی‎خوانی همراه بود با عمامه‎گذاری 30 نفر از طلاب به دست حجت‎الاسلام حسین ابراهیمی نماینده مقام معظم رهبری به پایان رسید.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول