اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جوار قبور مطهر شهدا

مراسم عقد و پیوند آسمانی زوج زرندی برگزار شد

خبرگزاری فارس: زوج جوان زرندی مراسم عقد و پیوند آسمانی خود را در جوار قبور مطهر شهدای زرند با حضور امام جمعه زرند آغاز کردند.

مراسم عقد و پیوند آسمانی زوج زرندی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، عصر امروز پس از تجدید میثاق و ادای احترام به شهدا در فضایی آکنده از معنویت قرائت خطبه عقد توسط  زوج جوان زرندی توسط حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امام جمعه زرند انجام و این زوج زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

امام جمعه زرند از روحیه انقلابی و این اقدام شایسته زوج‌های جوان زرندی صمیمانه قدردانی کرد و اظهار داشت: ازدواج در حقیقت لبیکی است به وفاداری بر ارزش‌ها و آرمان‌های این انقلاب که تا آخرین نفس، شهدا را نظاره‌گر بر اعمالمان بدانیم و به پاس خون آنها از میراث ماندگارشان محافظت کنیم.

حجت‌‌الاسلام سید محمود علیزاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان نیز در حاشیه این مراسم با تبریک به این زوج جوان زرندی گفت: جوانان باید از این زوج‌های جوان الگو گرفته تا ازدواج سالم و آسان در بین جوانان فرهنگ‌سازی شود.

وی با بیان اینکه ازدواج در اسلام از برترین عبادت‌ها به شمار آمده و از سوی بزرگان دین نیز در احادیث و روایات به آن سفارش‌های بسیاری شده است، بیان کرد: اما در راستای این فریضه ارزشمند و مقدس، بسیاری از خانواده‌ها، از ارزش‌های اسلامی فاصله گرفته و معیارهای مادی و پر زرق و برق را ترجیح داده‌اند و چه بسا حتی در این مسیر، راه به بیراهه برده‌اند.

وی با ابراز خرسندی از اقدام ارزشمند زوج‌های زرندی گفت: پیوندی که می‌تواند برای هر زوجی سراسر خیر و برکت باشد و بویی از خدایی بودن را در آن استشمام کرد و هر زوجی برای آنکه خود را در میدان چشم و هم چشمی‌ها پیروز کند، دست به ابتکار و طرحی نو می‌زنند.

اما در این میان هستند زوج‌هایی که هنوز می‌توان رنگ خدا را در پیوندشان به نظاره نشست، جوانانی که در میدان رقابت‌های مادی، تصمیم گرفتند در مکانی پیوند عشق خود را بنا کنند که منزل و مأوای بهترین بندگان صالح خداوند است که دل به دعوت برترین عشق عالم داده‌اند.

به گزارش فارس، در این مراسم که مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمع کثیری از شهروندان حضور داشتند، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور هدایایی به آنها اهدا کرد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول