اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه:

روسای 22 کمیته هیئت ورزش همگانی زیراب مازندران معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه گفت: روسای 22 کمیته هیئت ورزش همگانی شهر زیراب با حضور مسئولان شهرستانی معرفی شدند.

روسای  22 کمیته هیئت ورزش همگانی زیراب مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، محمدرضا دارابی پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان تربیت بدنی با اشاره به اهمیت ورزش همگانی در گسترش ورزش بیان داشت: هیئت ورزش همگانی شهر زیراب فعالیت‌های قابل توجهی را در راستای وظایف این هیئت در شهرستان سوادکوه انجام داده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه با تقدیر از ریاست و اعضای هیئت ورزش همگانی شهر زیراب گفت: ساماندهی و سازماندهی کمیته‌های 22 گانه این هئیت از اقدامات تاثیرگذار برای همگانی ورزش در این شهر است.

وی به برنامه‌های مختلف اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه برای تجلیل از هیئت‌های فعال و ارزیابی از هیئت‌های غیرفعال اشاره و خاطرنشان کرد: هماهنگی با قشرهای مختلف جامعه برای حضور در برنامه‌های ورزشی مورد تاکید ما است.

رئیس هیئت ورزش همگانی شهر زیراب نیز در این نشست با اشاره به فعالیت‌های این هیئت ورزشی گفت: برنامه‌های هیئت ورزش همگانی شهر زیراب با هدف فراگیر کردن ورزش در جامعه راه‌اندازی شده است.

محمد قاسم‌نژاد از تعیین مسئولان 22 کمیته هیئت ورزش همگانی شهر زیراب خبر داد و گفت: مقرر شد کمیته‌های مختلف هیئت ورزش‌های همگانی هر شش ماه یک بار حداقل یک برنامه ورزشی و فرهنگی برگزار کنند.

وی از برنامه‌ریزی برای تهیه تقویم ورزشی کمیته‌های مختلف این هیئت خبر داد و افزود: ایجاد کلاس‌های آموزشی مسئولان کمیته‌های مختلف این هئیت نیز در سال جاری برگزار می‌شود.

قاسم نژاد به تعیین اعضای هیئت ورزش همگانی شهر زیراب اشاره و خاطرنشان کرد: محمود اعتصامی، حافظ مسیح‌پور، رحمان باقری، محمد یزدانی، علی بخشیان و محمود سیاوشی از اعضای هئیت ورزش همگانی شهر زیراب هستند.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول