اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خبر داد:

صرفه‌جویی ۱۰۰ میلیارد تومانی در اعتبارات مستمری کمیته امداد

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گفت: با خودکفایی 80 هزار مددجوی زیر پوشش این نهاد، 100 میلیارد تومان صرفه‌جویی در اعتبارات مستمری این کمیته صورت گرفته است.

صرفه‌جویی ۱۰۰ میلیارد تومانی در اعتبارات مستمری کمیته امداد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان فارس، محمد امید در مراسم تفاهم‌نامه اعطای تسهیلات اشتغال به خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد فارس که در این نهاد برگزار شد، با اشاره به سال جهاد اقتصادی و تلاش دولت در راستای ایجاد اشتغال 2،5 میلیون فرصت شغلی اظهار داشت: کمیته امداد تکلیف خود می‌داند که همگام با دولت و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت جهادی وارد این عرصه شود.
وی با بیان اینکه به علت خروج این تعداد از افراد 100 میلیارد تومان صرفه‌جویی در اعتبارات مستمری کمیته امداد صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: این رقم به سمت اعتبارات توانمندسازی دیگر مددجویان زیر پوشش این نهاد سوق داده شده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد تصریح کرد: 200 هزار فرصت شغلی برای 80 هزار خانوار خودکفا شده ایجاد شده که میانگین درآمد این افراد از 600 هزار تومان تا چهار میلیون تومان در ماه برآورد شده است که با استفاده از تسهیلات امداد توانسته‌اند کار و نیروهایشان را گسترش دهند.
امید با بیان اینکه در سال گذشته 70 هزار فرصت شغلی در این کمیته ایجاد شده است، اضافه کرد: امسال نیز در نظر داریم بیش از 250 هزار فرصت شغلی ایجاد کنیم که منابع بانکی در این زمینه هزار و 500 میلیارد تومان از سقف و سه هزار و 200 میلیارد تومان منابع قرض‌الحسنه توزیع شده بین دستگاه‌های اجرایی است.
وی با اشاره به همکاری هشت بانک با کمیته امداد در راستای اعطای تسهیلات به خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد، ادامه داد: در این راستا بانک رفاه، رتبه ممتاز را به لحاظ همکاری با کمیته امداد به دست آورده است.
وی همچنین با اشاره به 50 میلیارد تومان اعتبار این بانک گفت: تا کنون 21 میلیارد تومان برای خوداشتغالی هزینه شده و مابقی برای مشاغل خانگی در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول