اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخبان مجلس نهم در استان اردبیل

وحدت نمایندگان استان اردبیل نارسایی‌ها را به توسعه واقعی سوق می‌دهد

خبرگزاری فارس: منتخبان مجلس نهم شورای اسلامی در استان اردبیل اعلام کردند که وحدت مجمع نمایندگان استان اردبیل تمام کاستی‌ها و نارسایی‌ها را به فرصت کار و تلاش مضاعف تبدیل می‌کند.

وحدت نمایندگان استان اردبیل نارسایی‌ها را به توسعه واقعی سوق می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منتخبان مردم استان اردبیل در مجلس نهم در پنج حوزه انتخابیه عصر امروز با صدور پیامی با قدردانی از حضور گسترده مردم استان اردبیل در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی خواستار اتحاد و همدلی بیشتر کارگزاران نظام اسلامی با منتخبان مردم در تحقق خواسته و مطالبات مردم شدند.

منصور حقیقت‌پور، کمال‌الدین پیرمؤذن، حجت‌الاسلام میر قسمت موسوی، حجت‌الاسلام حبیب برومند، جلیل جعفری‌بنه و یونس اسدی شش منتخب مردم اردبیل در دور اول انتخابات مجلس نهم با تاکید بر عزم راسخ خود در همسویی و حرکت وحدت‌گونه برای تحقق آرمان‌های مقام معظم رهبری و مردم ولایی و انقلابی استان اردبیل، خواستار همراهی سایر مسئولان استان در ایجاد مجمع نمایندگان فعال و کوشا با هدف پیگیری مطالبات مردم و خواسته آنها شدند.

این منتخبان با اشاره به نامگذاری سال 91 به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کردند: استان اردبیل از جمله مناطق با ظرفیت بسیار والا در عرصه اقتصاد و شاخص‌های ممتاز در این زمینه است که اگر به قابلیت نیروی انسانی، بهره‌گیری از مواهب خدادادی، عرصه‌های کشاورزی، صنعت و گردشگری توجه شود، می‌توانیم امیدوار به توسعه همه‌‌جانبه این استان باشیم.

برگزیدگان مردم در مجلس نهم از آمادگی کامل منتخبان مردم برای همراهی با مسئولان پرتلاش استان در پیگیری خواسته و مطالبات به حق مردم شده و به جد اعلام کردند که هرگز اجازه نمی‌دهند عده‌ای با بی‌کفایتی و سو تدبیر خود حرکت رو به رشد پیشرفت و توسعه استان را از توقف باز داشته و با به میان کشیدن مسایل انحرافی مطالبه اصلی مردم به باده فراموشی سپرده شود.

به گزارش فارس، منتخبان مردم استان در مجلس نهم تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری را در فصل حرکت خود قرار داده و با دوری از هرگونه تنش و التهاب کاذب سعی می‌کنند با تشکیل مجمع نمایندگان استان از بهترین فرصت خدمتگزاری زیباترین نتیجه و ثمره را به دست آورده و در مسیر رشد و آبادانی با در نظر گرفتن تمام مؤلفه‌ها کوشا باشند.

در بخش پایانی این پیام آمده است: محرومیت‌زدایی و رفع معضل بیکاری از جمله اهداف  سیاست‌گذاری‌ها است که تلاش می‌شود با تدبیری شایسته و حرکتی تأثیرگذار در مجلس نهم مورد توجه قرار گرفته و راهکارهای پیگیرانه برای رفع این معضلات بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول