اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان:

گردنبند طلای 21 میلیون ریالی پلیس لاهیجان را فریب نداد

خبرگزاری فارس: سرپرست بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: مامور وظیفه‌شناس لاهیجان پیشنهاد رشوه یک حلقه گردنبند طلا به ارزش 21 میلیون ریال را رد کرد.

گردنبند طلای 21 میلیون ریالی پلیس لاهیجان را فریب نداد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حبیب نصیری ظهر امروز در جلسه نیروی انتظامی استان با اشاره به انجام وظایف و صحت عمل مامور پلیس لاهیجان در رد رشوه، اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری 11 شهرستان لاهیجان در حین کنترل خودروهای عبوری به یک خودرو با سه نفر سرنشین مشکوک شدند و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از توقف خودرو متوجه استفاده از شرب خمر سرنشینان این خودرو شدند و آنها را دستگیر کردند.

این مسئول، با اشاره به پیشنهاد رشوه سرنشینان خودرو به ماموران پلیس، تصریح کرد: ماموران در حین انتقال متهمان به مقر انتظامی با پیشنهاد رشوه یکی از متهمان در دادن یک حلقه گردنبند طلا که ارزش تقریبی آن 21 میلیون ریال بود، مواجه می‌شوند.

وی، اضافه کرد: استوار یکم مسعود اسدی که سرگروه خودروی مذکور را بر عهده داشت ضمن رد رشوه مراتب را در حضور همکار خود صورتجلسه کرد.

به گفته نصیری، متهمان با تشکیل پرونده و صورتجلسه رد رشوه به مقام قضایی معرفی شدند، وی از مردم گیلان خواست تا هرگونه پیشنهاد و انتقاد خود را از طریق تلفن 197 اعلام کنند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول