اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

بحران‌های خاکستری در اداره‌ها اصفهان را تهدید می‌کند / مردم توپ فوتبال نیستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل پرونده‌های قطور و حل نشدن بسیاری از مشکلات مردم در مراجعه به اداره‌ها گفت: بحران‌های خاکستری در اداره‌ها اصفهان را تهدید می‌کند.

بحران‌های خاکستری در اداره‌ها اصفهان را تهدید می‌کند / مردم توپ فوتبال نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام احمد سالک شامگاه پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری استان اصفهان با بیان اینکه آسیب‌شناسی پیگیری روند امور مردم در اداره‌ها و شناسایی شبکه‌های باندی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید صورت گیرد، اظهار کرد: حجم زیادی از پرونده‌های قطور با برگه‌های فراوان و امضاهای مختلف از مسئولان دستگاه‌ها در رسیدگی به کار مردم و حل نشدن مشکل آنها نشان از بیمار بودن سیستم اداری دارد.

وی تصریح کرد: ما در استان و کشور جوانان مستعدی داریم، اما برخی از مدیریت‌ها برای حفظ منافع مادی خود حساب‌های دیگری می‌کنند، در حالی که دستگاه‌ها و مدیران ما محور هستند، بنابراین باید از خودمان این اصلاح را آغاز کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان دستگاه‌های اجرایی گفت: شما را به خدا مردم را سر کار نگذارید و در صورتی‌که مردم برای رفع کارهایشان به شما مراجعه می‌کنند آنها را توجیه کنید و به آموزش دعوت کنید و اگر نمی‌توانید اقدامی برای آنها صورت دهید حقیقت را به آنها بازگو کنید تا شاهد سرگردانی آنها در بوروکراسی‌های اداری و به نتیجه نرسیدن کار آنها نباشیم.

وی با اشاره به اینکه بحران‌های خاکستری اصفهان را تهدید می‌کند، تاکید کرد: باید بستر فعالیت را برای مردم تسهیل کنیم چرا که مراجعه مردم به ما به خاطر درماندگی است.

سالک همکاری دستگاه‌ها با نمایندگان مجلس شورای اسلامی را امری ضروری خواند و تصریح کرد: در این صورت می‌توانیم به فرمایشات رهبر معظم انقلاب جامعه عمل بپوشانیم.

وی عنوان کرد: اگر در جایی احساس می‌کنید قانون مشکل دارد با مراجعه به نمایندگان مشکلات را با آنها بیان و از آنها قانون و بندهای تسهیل کننده در خواست کنید تا موانع تولید برطرف شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر جایگاه و حرمت مجلس به عنوان رأس امور کشور گفت: اگر این حرمت شکسته شود، بعید است که بسیاری از مشکلات حل شود.

توجه به اشتغال جوانان و جذب سرمایه‌گذاری برای احیای تولیدات و حفظ وضع موجود را از دیگر اقدامات مهمی خواند که مسئولان استان باید در رأس فعالیت‌های خود قرار دهند، گفت: اینکه یک جوان یک ساعت در هفته به کاری مشغول باشد، اشتغال نیست بلکه زمانی می‌توان گفت اشتغال ایجاد شده که شخص بتواند مخارج همسر و فرزندانش را تأمین کند.

وی تقویت صنایع تبدیلی، موضوع اشتغال جوانان، احیا تولیدات و حفظ وضع موجود، تشکیل کارگروه ویژه اصفهان، یزد و چهارمحال در مورد قرارگاه آب را از جمله مسائل مهم و ضروری خواند که باید دنبال شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول