اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار یاسوج:

اکیپ‌های 15 نفره شبانه‌روز پارک‌های یاسوج را پاکسازی می‌کنند

خبرگزاری فارس: شهردار یاسوج با بیان این‌که موضوع جمع‌آوری زباله پارک‌های یاسوج برای شهرداری اهمیت زیادی دارد، گفت: به همین خاطر سه اکیپ 15 نفره شبانه‌روز پارک‌های یاسوج را پاکسازی می‌کنند.

اکیپ‌های 15 نفره شبانه‌روز پارک‌های یاسوج را پاکسازی می‌کنند

قباد نگین‌تاجی صبح امروز در بازدید از پارک‌ مهرورزی یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اشاره به گردشگرپذیر بودن مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بی‌شک در جنوب کشور شهر یاسوج از لحاظ وضعیت آب و هوایی و داشتن اماکن تفریحی یکی از پایلوت‌های گردشگری به حساب می‌آید.

وی گفت: به همین دلیل ما در شهرداری به عنوان خادمان مردم و گردشگران سعی بر ایجاد محیط امن و آرام کرده‌ایم و به صورت شبانه‌روزی با کمترین بضاعت در حال بیشترین خدمات‌رسانی هستیم.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یکی از کارهای ما در شهرداری رسیدگی به وضعیت پارک‌ها بوده که به همین منظور بحث روشنایی آن‌ را هم‌اکنون در دستور کار داریم.

نگین‌تاجی افزود: خوشبختانه امسال مهم‌ترین کاری که شهرداری انجام داد تکمیل سیستم روشنایی پارک‌ها بود که در گذشته در تاریکی به سر می‌بردند و از رهگذر آن امنیت تأمین نمی‌شد و همواره مشکلاتی برای مردم و مسافران ایجاد شده بود.

وی تصریح کرد: امسال حدود 14 برجک پروژکتور با اعتبار حدود 40 میلیون تومان نصب کردیم و اکنون تنها دغدغه ما موضوع روشنایی ضلع شمالی پارک ساحلی در امتداد رودخانه بشار است که نصب سیستم روشنایی آن قسمت را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.

شهردار یاسوج در پاسخ به این سؤال که موضوع پاکسازی پارک‌های این شهر را با توجه به حجم ورود گردشگر و تولید زباله چگونه پی‌گیری می‌کنید، اظهار کرد: موضوع زباله و جمع‌آوری آن در سطح فضای سبز برای ما اهمیت زیادی دارد و از همین رو برنامه‌ریزی منظمی برای سرعت عمل در این کار از قبل داشته‌ایم.

نگین‌تاجی عنوان کرد: تعداد سه اکیپ 15 نفره که در مجموع شامل 45 نیروی خدماتی شهرداری هستند در سه شیفت هشت ساعته و به صورت منظم کار پاکسازی سطح پارک‌های یاسوج را بر عهده دارند.

وی به نظارت‌ها در این زمینه اشاره کرد و افزود: خود ما نیز به صورت سرزده در ساعات مختلف شبانه‌روز بر روند این کار نظارت مستقیم داریم و با همه توان سعی بر این است که رضایت مسافران و گردشگران جلب شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول