اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس خواستار شد

ایجاد منطقه آزاد تجاری بین الوند و محمدیه قزوین

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: بین شهرهای الوند و محمدیه می‌توان منطقه آزاد تجاری ایجاد کرد.

ایجاد منطقه آزاد تجاری بین الوند و محمدیه قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داوود محمدی ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی شهرک گردشگری کاسپین قزوین اظهار کرد: استان قزوین ظرفیت ایجاد منطقه آزاد تجاری بین شهرهای الوند و محمدیه را دارد.

وی راهکار پیشرفت اقتصادی کشور را در میزان سرمایه‌گذاری و تولیدات دانست و افزود: اگر کشور می‌خواهد از معضلات اقتصادی عبور کند باید توجه ویژه‌ای به میزان تولیدات و سرمایه‌گذاری داشته باشیم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصل 44 قانون اساسی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه سه بخش دولتی، تعاونی و خصوصی استوار است و مقام معظم رهبری نیز تأکید زیادی بر روی بخش‌های تعاونی و خصوصی داشته‌اند، ولی متأسفانه در این دو بخش ضعیف ظاهر شده‌ایم.

محمدی خاطرنشان کرد: کشور ناگزیر است برای اینکه به نقاط مطلوب در حوزه سرمایه‌گذاری برسد به بخش خصوصی اهمیت دهد و همه باید در جذب سرمایه‌گذاران کمک کنیم.

وی عنوان کرد: با ایجاد محیط‌های تفریحی جذاب باید ساعات اوقات فراغت را به ویژه در جوانان پر کنیم تا با افزایش آمار معتادان و کاهش سن اعتیاد روبه‌رو نشویم.

محمدی ادامه داد: با فراهم آوردن امکانات ورزشی می‌توانیم زمینه را برای پر کردن اوقات فراغت جوانان ایجاد کنیم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از موانع رشد ملت‌ها در جهان روحیه نامناسب است، اذعان کرد: ایجاد نشاط و تفریح در جامعه از نکاتی است که امروز در جهان به آن توجه زیادی می‌کنند.

محمدی با اشاره به کلیدور ارتباطی شرق و غرب کشور افزود: ساخت کلیدور شرق و غرب که بویین‌زهرا، ساوه و قم در این راه هستند، نیاز به پیگیری دارد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول