اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:

فرصت‌های از دست رفته در کرمان را جبران می‌کنیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: فرصت‌های زیادی در استان کرمان از دست رفته و سعی ما این است فرصت‌هایی که استان از دست داده را جبران کنیم.

فرصت‌های از دست رفته در کرمان را جبران می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدمهدی زاهدی شنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان راور اظهار داشت: نمایندگان این دوره استان در مجلس شورای اسلامی با انگیزه جدید برای استان کرمان فضاسازی می‌کنند.

وی افزود: از مسئولان ادارات شهرستان راور درخواست داریم خود را درگیر مشکلات روزانه نکنند، کمربندهای خود را محکم ببندند و خلاقیت‌های خود را نشان دهند.

زاهدی خاطر نشان کرد: در حقیقت تاکنون به استان کرمان ظلم شده و ما کسی را مقصر نمی‌دانیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما 10 نماینده استان کرمان در مجلس عهد بستیم، متحد شدیم و تصمیم گرفتیم مشکلات استان را تا حد امکان برطرف کنیم.

زاهدی عنوان کرد: فرصت‌های زیادی در استان کرمان از دست رفته و باید فرصت‌هایی که استان از دست داده را جبران کنیم و ما خادم این مردم هستیم.

حجت‌الاسلام علی تویسرکانی امام جمعه راور نیز از نمایندگان خواست توجه ویژه‌ای به شهرستان راور داشته باشند زیرا در مسیر زائران بارگاه ملکوتی علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) واقع شده و خدمت به این شهر خدمت به تمام شهرهای استان است.

محمدرضا شریفی فرماندار راور نیز اظهار داشت: محور چترود راور دیهوک جز طرح ماندگار قرار گرفته است و از چند روز آینده عملیات گسترده دوبانده شدن این محور آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول