اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس:

اعتبارات جبران سیل کلاردشت 6 میلیارد تومان شد

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس گفت: 100 میلیون تومان اعتبار برای خسارات ناشی از رانش زمین در منطقه طویدره کلاردشت و شش میلیارد تومان اعتبار نیز برای جبران خسارت سیل در کلاردشت اختصاص یافت.

اعتبارات جبران سیل کلاردشت 6 میلیارد تومان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سید قدیر رضایی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان بیان داشت: تحولات شهری بسیار خوبی در شهرستان چالوس و شهرهای تابع آن در حال انجام است و شهرداری‌ها با حمایت شورای شهر روند خوبی را در پیش گرفتند.

وی اظهار داشت: از هر لحاظ از شهرداران حمایت می‌کنم و همه دستگاه‌های اداری نیز موظف به همکاری با شهرداری‌ها هستند.

رضایی درباره اعتبارات تخصیص یافته به سیل و رانش زمین در منطقه طویدره کلاردشت گفت: 100 میلیون تومان اعتبار برای خسارات ناشی از رانش زمین در منطقه طویدره کلاردشت و پنج میلیارد تومان اعتبار نیز برای جبران خسارت سیل در کلاردشت اختصاص یافت که یک میلیارد تومان دیگر نیز به این مبلغ افزوده شده است.

وی خواستار توجه مسئولان به اصحاب رسانه و خبر شد و اظهار داشت: خبرنگاری شغل بسیار پر مخاطره و پراسترسی است و خبرنگاران در سخت‌ترین شرایط و با سختی مشغول به فعالیت و انعکاس اخبر و رویدادهای منطقه هستند بنابراین از همه مسئولان شهرستان چالوس می‌خواهم تا همکاری نزدیک و مستمری با خبرنگاران داشته باشند و کمک کنند تا اخبار واقعی به گوش مردم برسد.

فرماندار چالوس ادامه داد: خبرنگاران می‌توانند کمک بسیار خوبی برای مسئولان باشند چرا که می‌توانند از طریق خبرنگاران با مشکلات مردم شهر خود آشنا شده و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

انتهای پیام/ی20

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول