اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت دیلم:

آرایشگاه‌ها ملزم به رعایت اصول بهداشتی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت دیلم گفت: در آرایشگاه‌های زنانه دیلم حدود 90 درصد خانم‌ها و در آرایشگاه‌های مردانه 60 درصد از وسایل شخصی برای اصلاح استفاده می‌کنند.

آرایشگاه‌ها ملزم به رعایت اصول بهداشتی هستند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عبدالحسین ناصری صبح امروز در بازدید مسئولان بهداشتی درمانی دیلم و دادستان این شهرستان از امکان بهداشتی و غذایی دیلم، مشکلات بهداشتی اماکن بحرانی مثل کبابی‌ها و ساندویچی‌ها را به متصدیان گوشزد کرد.

ناصری از متصدیان این اماکن خواست تا در موقع تهیه و عرضه مواد غذایی از روپوش تمیز، دستکش و کلاه استفاده کرده و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

ناصری بر استفاده از ظروف یکبار مصرف گیاهی برای عرضه و فروش مواد غذایی داغ تاکید کرد.

وی به متصدیان آرایشگاه‌های مردانه توصیه کرد: برای اصلاح موی سر مشتریان از وسایل شخصی استفاده کرده و نکات بهداشتی را برای پیشگیری از بیماری‌های پوستی و آمیزشی رعایت کنند.

رئیس شبکه بهداشت دیلم گفت: در آرایشگاه‌های زنانه حدود 90 درصد خانم‌ها و در آرایشگاه‌های مردانه 60 درصد از وسایل شخصی برای اصلاح استفاده می‌کنند.

ناصری برای حل مشکل تهیه پیش‌بندهای یکبار مصرف در شهرستان بیان داشت: با مجمع امور صنفی برای تهیه این پیش‌بندها در شهرستان هماهنگی‌های لازم به عمل می‌آید.  

در این بازدید به متصدیان نانوایی‌ها نیز تاکید شد از دستگاه ویژه خمیرگیر و آردهای غنی شده با آهن استفاده کرده و در هنگام تهیه خمیر و پخت نان موازین بهداشتی را رعایت کنند.

در راستای طرح نظارت و کنترل نامحسوس اماکن عمومی و فروش مواد غذایی دادستان دیلم و رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از مکان‌های عرضه و فروش مواد غذایی بازدید کردند.

دادستان دیلم و رئیس شبکه از چند واحد صنفی کبابی، ساندویچی، غذای بیرون‌بر، مرغ فروشی، نانوایی، آرایشگاه و مسافرخانه در سطح شهر بازدید کرده و از نزدیک در جریان نواقص و مشکلات بهداشتی این اماکن قرار گرفتند.

در این بازدید کارشناس بهداشت محیط ستاد و رابط شبکه با دادگستری و مسئول روابط عمومی شبکه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول