اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت آمل:

شهرداری آمل درباره معضل سرویس‌های بهداشتی پاسخگو باشد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل گفت: برای رفع معضل سرویس‌های بهداشتی در شهر آمل، شهرداری و شورای اسلامی این شهر باید پاسخگو باشند.

شهرداری آمل درباره معضل سرویس‌های بهداشتی پاسخگو باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حمزه قاسمی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به معضلات بهداشتی نبود سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر آمل اظهار داشت: در کارگروه سلامت که اعضای شورای شهر و از شهرداری نیز حضور داشتند بارها اعلام کردیم که معضل سرویس‌های بهداشتی در این شهر وجود دارد.

وی گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر باید در این زمینه پاسخگو باشند.

قاسمی با تاکید بر اینکه دو راهکار برای رفع این معضل در آمل وجود دارد، افزود: شهرداری باید مراکز بهداشتی در سطح شهر ایجاد کند و یا از مساجدی که در معرض دید عموم است در مراکز پرتردد شهر استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد سرویس‌های بهداشتی در شهر در حوزه وظایف شهرداری است، بیان کرد: شهرداری وظیفه دارد سرویس بهداشتی در شهر ایجاد کند و یا مراکزی را برای این امر اجاره کند.

رئیس شبکه بهداشت آمل با بیان اینکه این تاکید بارها در مصوبات کارگروه شورای سلامت شهرستان اعلام شده است، اظهار داشت: این حرف ما است که اگر خانمی یا آقایی از روستا یا شهر اطراف برای کاری به شهر آمل مراجعه کند در این باره چه باید بکند.

 وی با تاکید بر اینکه شورا و شهرداری باید در این زمینه ورود پیدا کنند، تاکید کرد: باید در مناطقی مانند میدان 17 شهریور، خیابان امام رضا(ع)، سبزه میدان و مراکز اصلی شهر سرویس‌های بهداشتی دایر شود و یا مساجدی برای این امر شناسایی و تجهیز شود.

قاسمی با بیان اینکه تنها در محدوده پل سوم و معلق آمل سرویس‌های بهداشتی مناسب وجود دارد که خوب کار می‌کنند، گفت: در خیابان امام رضا(ع) برای استفاده مسافران و کسبه حداقل سه مکان باید برای این امر اختصاص پیدا کند.

وی تصریح کرد: برای استفاده شهروندان از مسجد امام رضا(ع) و مسجد میدان قائم آمل نیز باید روند فعلی تغییر کرده و سرویس‌های بهتری در اختیار عموم قرار گیرد.

*آب پارک‌ هلومسر غیرقابل شرب است

قاسمی در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره ماجرای آلودگی آب پارک‌های میرزا کوچک‌خان و هلومسر یادآور شد: در رابطه با بررسی آب آشامیدنی شهری و روستایی آمل همواره ورود پیدا کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه نمونه‌گیری از آب این دو مجموعه به صورت هفتگی انجام می‌شود، اظهار داشت: آب این پارک‌ها آلودگی میکروبی ندارد ولی غیرقابل شرب است.

قاسمی گفت: با این حال معتقدیم فرهنگ مردم به گونه‌ای است که آب آشامیدنی مورد نیاز خود را به همراه دارند ولی مشکل آب شرب این دو مجموعه با نصب دستگاه‌های کلرزنی قابل رفع است.

انتهای ‌پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول