اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت شهرستان کنگان:

طرح پزشک خانواده در کنگان شهریور امسال اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت شهرستان کنگان گفت: طرح پزشک خانواده در کنگان شهریور امسال اجرایی می‌شود.

طرح پزشک خانواده در کنگان شهریور امسال اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان زینب حسینی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: توسعه مراکز بهداشتی و درمانی و افزایش امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی در سال جاری در کنگان با شتاب و کیفیت مطلوبی انجام شده است.

وی افزود: افزایش و رشد شاخص‌های بهداشتی و رضایتمندی مراجعه‌کنندگان به مراکز بهداشتی و درمانی از خواسته‌ها و تاکیدات مسئولان در شهرستان کنگان است که تلاش داریم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کنگان با اشاره به اهمیت اجرای طرح پزشک خانواده شهری خاطر نشان کرد: این طرح ملی مهم و بزرگی است که برای اجرایی کردن آن نیازمند همکاری همه‌جانبه تمام افراد جامعه در بخش سلامت هستیم و همه مسئولین و نهادها و ارگان‌ها باید همکاری مجدانه و تنگاتنگ در اجرای طرح داشته باشند.

حسینی تصریح کرد: با اجرای این طرح شاهد اجرای خدمات بهتر و بیشتری به افراد بیمار و نیازمند هستیم و هزینه‌ای که بیماران می‌پردازند به شدت کاهش خواهد یافت و درصد زیادی از این هزینه‌ها را شرکت‌های بیمه پرداخت خواهند کرد.

وی به زمان اجرای این طرح نیز اشاره کرد و گفت: این طرح از اوایل اردیبهشت ابلاغ شده و آغاز رسمی آن نیز در شهرستان کنگان شهریور ماه سال جاری است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان یادآور شد: افزایش سطح کیفی خدمات بهداشتی و دسترسی بهتر مردم و خانواده‌ها به امور درمانی از مزایای این طرح ملی است که انتظار داریم با حمایت مسئولان شاهد اجرای صحیح و درست این طرح باشیم.

در این نشست تعدادی از مسئولان ادارات و نهادها با ساختار این طرح آشنا شدند و شرح وظایف ادارات درگیر با این طرح به آنها ابلاغ شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول