اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت آمل:

74 درصد آملی‌ها برای طرح پزشک خانواده سرشماری شدند

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت آمل گفت: 74درصد شهروندان آملی‌ برای طرح پزشک خانواده سرشماری شدند.

74 درصد آملی‌ها برای طرح پزشک خانواده سرشماری شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حمزه قاسمی ظهر امروز در کارگروه بهداشت این شهرستان با اشاره به اینکه از 60 هزار و 802 خانوار شهری آمل حدود 40 هزار و 465 هزار خانوار سرشماری شدند، بیان داشت: تاکنون 74درصد خانوارهای شهری آمل سرشماری شدند.

وی با بیان اینکه مرحله بعدی اجرای این طرح ورود این اطلاعات به سامانه است، افزود: تاکنون آمل در اجرای این طرح رتبه نخست استان را داشته است.

قاسمی با اشاره به مشکلاتی در امر سرشماری شهروندان ادامه داد: نبود و کمبود اطلاعات درباره خانواده، همکاری نکردن خانواده‌هایی که از بیمه‌های خاص استفاده می‌کنند و ییلاقی بودن برخی مناطق آمل از جمله مشکلات این بخش است.

* برای سرشماری پزشک خانواده از 200 بهورز و 400 رابط بهداشت استفاده شد

 وی با تاکید بر اینکه برای اجرای طرح پزشک خانواده باید 11 مرکز در شهرستان آمل دایر شود، گفت: تاکنون چهار مرکز دایر شده و باید همکاری‌ها برای ادامه این روند صورت گیرد.

قاسمی با اعلام اینکه برای سرشماری این طرح از 200 بهورز و 400 رابط بهداشت استفاده شده است، اذعان داشت: اجرای طرح پزشک خانواده شهری یک طرح همه جانبه و ملی است، اما باید پشتوانه‌های مالی و اعتباری آن نیز به صورت متناوب تامین شود تا دغدغه‌ای در اجرای طرح نداشته باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه  شماره تلفن 2275173 برای پاسخ به سئوال‌های شهروندان در این زمینه راه‌اندازی شده، متذکر شد: به منظور افزایش ضریب همکاری و آشنایی مردم اطلاع‌رسانی از طریق پیامک و تلفن‌های منازل نیز صورت گرفته است.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول