اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سرمایه‌گذاری 13 میلیارد ریال

‌19 طرح کشاورزی در ‌زرند بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: با سرمایه‌گذاری بالغ بر 13 میلیارد ریال 19 طرح مختلف کشاورزی در ‌زرند افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

‌19 طرح کشاورزی در ‌زرند بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، پیش از ظهر امروز در آخرین روز از هفته جهاد کشاورزی با سرمایه‌گذاری بالغ بر 13 میلیارد ریال 19 طرح مختلف کشاورزی با حضور رضا کرمی فرماندار ‌زرند افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سید‌علی امیری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زرند در این آیین گفت: با اعتبار 13 میلیارد و 280 میلیون ریال 19 طرح مختلف‌ افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی بیان داشت: این طرح‌ها در قالب هشت طرح انتقال آب کشاورزی به طول 5 هزار و 700 متر‌، لایروبی و مرمت پنج رشته قنات ‌به طول 2 هزار و 600 متر‌، احداث دو باب استخر ذخیره آب با حجم 300 متر‌مکعب‌، جاده دسترسی به مجتمع کشاورزی تقی‌آباد به طول دو کیلومتر و اجرای سه طرح آبیاری قطره‌ای در سطح 150 هکتار از باغات پسته‌ از محل اعتبارات خشکسالی و دو درصد نفت در مدت زمان شش ماه در مناطق ریحان شهر‌، خانوک‌، بهشت وحدت‌، محمد‌آباد‌، یزدان‌آباد ‌و سیریز اجرا شده است.

امیری عنوان کرد: با بهره‌برداری از طرح‌های یاد شده بالغ بر 5 هزار کشاورز از مزایای آنها بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول