اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیروز قربانی در گفت‌وگو با فارس:

همه باید از تیم ملی فوتبال حمایت کنیم

خبرگزاری فارس: مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برای رسیدن به جام جهانی باید همه توان ورزشی کشور به میدان آمده و علاقه‌مندان به فوتبال از تیم ملی حمایت کنند.

همه باید از تیم ملی فوتبال حمایت کنیم

پیروز قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: رسیدن به جام جهانی مهمترین هدف کشورهای دارای فوتبال است، چرا که تنها صرف حضور در این رقابت‌های مهم فوائد بسیاری برای فوتبال آن کشور خواهد داشت.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر رسیدن به جام جهانی در هیچ قاره‌ای کار آسانی محسوب نمی‌شود و از میان بیش از 180 کشور دارای فوتبال تنها 32 تیم می‌توانند جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کنند.

قوی‌ترین‌ها به جام جهانی می‌روند

مدافع تیم فوتبال سایپای البرز افزود: با توجه به اینکه تنها 32 کشور می‌توانند در جام جهانی بازی کنند، رقابت‌های مقدماتی در قاره‌‌ها به صورتی برگزار می‌شود که هیچ تیمی براساس شانس و اقبال نمی‌تواند صعود کند.

قربانی تاکید کرد: بنابراین قوی‌ترین‌ها می‌توانند در جام جهانی بازی کرده و از منافع حضور در عالی‌ترین سطح رقابت فوتبال در جهان بهره‌مند شوند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه عملکرد تیم ملی در مقابل قطر را چگونه ارزیابی می‌کند؟ گفت: همه تیم‌های حاضر در رقابت‌های مقدماتی با تمام توان وارد مسابقات شده و هیچ دیداری برای ما ساده نخواهد بود.

نواقص فنی تیم ملی در بلند مدت رفع می‌شود

مدافع تیم فوتبال سایپای البرز افزود: در حال حاضر به جای انتقاد کردن باید از تیم ملی حمایت کنیم و در این زمینه همه علاقه‌مندان به فوتبال وظائف خطیری بر عهده دارند.

قربانی تاکید کرد: عملکرد تیم ملی در مقابل ازبکستان و قطر نشان داد که ما در برخی تاکتیک‌ها و همچنین خطوط دفاعی و میانی دچار نواقصی هستیم که باید برطرف شود.

وی در پایان گفت: خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان تیم ملی این توانایی را دارند که نواقص فوق را برطرف کرده و امروز باید به جای پرداختن به نقاط ضعف‌، از تیم ملی و عملکرد کادر فنی و بازیکنان حمایت کنیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول