اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو اتحادیه مربیان فوتبال کشور:

تشکیل اتحادیه فوتبال ارتباط‌ها را توسعه می‌دهد

خبرگزاری فارس: عضو اتحادیه مربیان فوتبال کشور گفت: فوتبال یک ورزش گروهی است و تشکیل اتحادیه موجب بهتر شدن ارتباط‌ها می‌شود.

تشکیل اتحادیه فوتبال ارتباط‌ها را توسعه می‌دهد

منصور ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تشکیل اتحادیه مربیان جزو اساسنامه فدراسیون فوتبال بوده و خواسته خود فدراسیون است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فوتبال یک ورزش گروهی است این نکته باید در همه ابعاد آن وجود داشته باشد که تشکیل اتحادیه مربیان نیز به همین دلیل است.

عضو اتحادیه مربیان فوتبال کشور بیان داشت: با تشکیل این اتحادیه مربیان می‌توانند تمام خواسته‌ها، برنامه‌ها و کارهای خود را در یک محل مشخص مطرح کنند و همین امر موجب می‌شود که هیچ مربی به صورت شخصی پی‌گیر کارهای خود نباشد.

این مسئول تصریح کرد: این امر می‌تواند به ارتباطات مربیان با یکدیگر و هم‌چنین آموزش و انضباط آنان کمک بسیاری بکند.

ابراهیم‌زاده در ادامه به شرایط تیم فوتبال نفت تهران اشاره کرد و متذکر شد: در حال حاضر تیم ما در شرایط مطلوبی به سر می‌برد و دو بازیکن جدید نیز به نام‌های ووریا غفوری و حمیدی‌نژاد را به خدمت گرفته‌ایم.

وی در پایان در مورد رعایت قانون سقف قرارداد بیان داشت: تیم ما این قانون را رعایت کرده، اما در مورد تیم‌های دیگر مشخص نیست که این قانون رعایت شده باشد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول