اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل کمبود امکانات صورت گرفت

انصراف نماینده طالقان از حضور در لیگ فوتبال البرز

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال شهرستان طالقان گفت: به دلیل نبود امکانات و عدم حمایت مسئولان شهری توان حضور در رقابت‌های لیگ استان را نداریم و از حضور در این مسابقات انصراف دادیم.

انصراف نماینده طالقان از حضور در لیگ فوتبال البرز

بهمن عقبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: سال گذشته و در نخستین سال برگزاری لیگ استان البرز تیمی را در لیگ برتر استان شرکت دادیم، اما به دلیل عدم حمایت مسئولان شهرستان و نبود زمین برای میزبانی از تیم‌ها مجبور به بازی در خارج از استان شدیم و در نهایت تیم به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

وی تصریح کرد: برای فصل جدید هم با توجه به ادامه مشکلات به طور کامل از حضور در لیگ فوتبال استان انصراف دادیم.

عقبایی با بیان اینکه در فصل جدید فوتبال استان تنها با یک تیم فوتسال در بازی‌ها حاضر خواهیم شد گفت: شهرستان طالقان با داشتن 82 روستا و خیل عظیم نوجوانان و جوانان تنها یک نماینده در لیگ استان دارد که این مسئله به هیچ عنوان در شان و جایگاه این شهرستان و ورزشکارانش نیست.

رئیس هیئت فوتبال استان البرز گفت: از مجموع 10 رده مسابقه استانی در دو بخش فوتبال و فوتسال ما تنها یک تیم را در لیگ استان شرکت داده‌ایم که این اتفاق خود گویای اوضاع نابسامان فوتبال در این شهرستان است.

وی در ادامه با گلایه از بی‌توجهی برخی مسئولان خواستار توجه بیشتر آنها به نیازهای ورزش شهرستان شد و متذکر شد: تسریع در ساخت زمین چمن شهرستان و کمک به تامین هزینه‌های اعزام تیم‌های شهرستان می‌تواند فوتبال طالقان را از وضعیت حاد فعلی نجات دهد و آن را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهد.

عقبایی در پایان از میزبانی این شهرستان از نشست آینده هیئت‌های فوتبال شهرها و بخش‌های استان البرز خبر داد و اذعان داشت: امیدوارم برگزاری این نشست در طالقان به تغییر دیدگاه مسئولان و حمایت بیشتر آنها از فوتبال منتهی شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول