اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هر دو ماه یک بار

روستاییان کهنوج رایگان ویزیت می‌شوند

خبرگزاری فارس: سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهرستان کهنوج گفت: ویزیت رایگان بیماران روستایی هر دو ماه یک بار با همکاری هلال‌احمر و مرکز بهداشت و درمان شهرستان کهنوج انجام می‌شود.

روستاییان کهنوج رایگان ویزیت می‌شوند

الهه رزاق‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کهنوج اظهار داشت: ویزیت رایگان بیماران روستایی هر دو ماه یک بار با همکاری هلال‌احمر و مرکز بهداشت و درمان شهرستان کهنوج در یکی از مراکز بهداشت روستایی این شهرستان انجام می‌شود.

وی افزود: هزینه درمان و داروی این بیماران توسط خیران شهرستان تأمین و از طریق مرکز بهداشت و هلال احمر در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

رزاق‌پور تصریح کرد: بر همین اساس ویزیت رایگان بیماران روستای اطراف سلاور و رشکرد در مرکز بهداشت این روستاها انجام می‌گیرد.

وی ابراز داشت: برای ریشه‌کنی بیماری‌های واگیردار، مرکز بهداشت و درمان شهرستان کهنوج تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.

رزاق‌پور عنوان کرد: تاکنون از بیماری تب کریمه‌کنگو که مدتی است وارد کشور شده، هیچ‌گونه موردی در شهر کهنوج مشاهده نشده است.

سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهرستان کهنوج گفت: از همه مردم تقاضا دارم خود اقدام به ذبح دام نکرده و از قصاب برای کشتن و سلاخی آن استفاده کنند.

وی راه انتقال این بیماری را از راه خون دانست و اذعان داشت: اگر دست بریده یا زخمی با گوشت دام تماس داشته باشد، این بیماری به بدن انتقال پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول