اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته سلامت مردان صورت می‌گیرد

اجرای طرح ویزیت رایگان مردان در 20 مرکز بهداشتی جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان جیرفت گفت: طرح ویزیت رایگان مردان در 20 مرکز بهداشتی و درمانی روستایی و مرکز شهر جیرفت در راستای افزایش سلامت مردان و پیشگیری از بیماری‌های خاص آنان اجرا می‌شود.

اجرای طرح ویزیت رایگان مردان در 20 مرکز بهداشتی جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، لطفعلی مسلمی امروز در حاشیه طرح «ویزیت رایگان مردان» در جیرفت اظهار داشت: این طرح به مناسبت هفته ملی سلامت مردان ایرانی (سما) به صورت پایلوت در منطقه کهوروئیه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه چهار پزشک در مرکز بهداشتی درمانی کهوروئیه مستقر هستند، افزود: در این مرکز تعدادی از کارمندان و کارگران اداره‌ها و نهادها از جمله شهرداری و مرکز بهداشت و درمان شهرستان جیرفت به صورت رایگان ویزیت می‌شوند.

مسلمی تصریح کرد: همچنین در 20 مرکز بهداشتی و درمانی روستایی و مرکز شهر به صورت رایگان این طرح در راستای افزایش سلامت مردان و پیشگیری از بیماری‌های خاص آنان اجرا می‌شود.

وی ابراز داشت: سایر دستگاه‌های اجرایی نیز در صورت هماهنگی با مرکز بهداشت و درمان شهرستان می‌توانند، کارکنان خود را در این هفته به صورت رایگان در این طرح شرکت دهند.

مسلمی با توجه به اینکه اکنون ششمین سالی است که این هفته در کشور به نام «سلامت مردان» نامگذاری شده است، بیان داشت: هدف از این نامگذاری ترغیب مردان به حفظ سلامت خود است.

وی سلامت مردان را ضامن امنیت خانواده و جامعه دانست و گفت: «مردان سلامت خود را جدی بگیرند» شعار برگزیده این هفته است که توسط ستاد ملی برگزاری هفته ملی «سما» انتخاب شده است.

مسلمی عنوان کرد: ایجاد فرهنگ توجه به سلامتی قبل از بیماری‌ها، پیشگیری اولیه و تشخیص زود هنگام بیماری‌های خطرناک و بدون علامت در سطح جامعه مردان از جمله اهداف برگزاری این هفته است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول