اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک متخصص پرفیوژن از کشور اسپانیا

تبلیغات منفی غرب درباره ایران در کنگره قلب و عروق خنثی شد

خبرگزاری فارس: یک متخصص پرفیوژن از کشور اسپانیا با اشاره به تبلیغات منفی فراوان علیه کشور ایران گفت: با شرکت در پنجمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق متوجه پوچی این تبلیغات شدم.

تبلیغات منفی غرب درباره ایران در کنگره قلب و عروق خنثی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، دکتر فرانسیس گاته در حاشیه پنجمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی و چهارمین کنگره بین‌المللی پرفیوژن که در بیمارستان رضوی مشهد مقدس در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنده برای اولین بار به ایران سفر کرده‌ام، قبل از ورود به ایران تبلیغات منفی فراوانی درباره این کشور شنیده بودم، ولی این در حالی است که این تبلیغات هیچ اثری در من نگذاشته و در واقع با شرکت در این کنگره متوجه پوچی این تبلیغات شدم.

وی با اشاره به مقاله خود در این کنگره خاطرنشان کرد: مقاله‌ای که در این کنگره ارائه خواهم داد در خصوص جمع‌آوری کلیه اطلاعات پرفیوژن کشورهای مختلف دنیا است و در آینده بانک اطلاعات کلیه پرفیوژن‌های دنیا تشکیل می‌شود.

این متخصص پرفیوژن از کشور اسپانیا در پایان با اشاره به بیمارستان رضوی در میان بیمارستان‌های دنیا گفت: بیمارستان رضوی امروز به یکی از بیمارستان‌های برتر دنیا تبدیل شده و توانسته جایگاه خود را در بین بزرگ‌ترین بیمارستان‌های کشورهای پیشرفته باز کند.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول