اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان:

پرونده ترور شهید مولوی جنگی‌زهی دارای ابعاد گسترده‌ای است

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: روزی که ابعاد پرونده ترور شهید مولوی جنگی‌زهی برای عموم باز شود، مردم متوجه می‌شوند چه کسانی طراح بودند و مردم به کسانی اعتماد می‌کردند که صحنه‌گردان عملیات بودند.

پرونده ترور شهید مولوی جنگی‌زهی دارای ابعاد گسترده‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد مرزیه صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان اظهار داشت: روزی که ابعاد پرونده ترور شهید مولوی جنگی‌زهی برای عموم باز شود، مردم متوجه می‌شوند چه کسانی طراح بودند و مردم به کسانی اعتماد می‌کردند که صحنه‌گردان عملیات بودند.

وی افزود: هم‌اکنون پرونده در تحقیقات دادسرا قرار دارد و محرمانه است و اگر تاکنون اطلاع‌رسانی نشده به دلیل این بوده که ابعاد پرونده بیشتر باز شود و بیشتر متوجه شویم نحوه کار به چه صورت بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان بیان کرد: با توجه به فیلمبرداری و همچنین پول‌های کلانی که در این زمینه هزینه شده، موضوع در دست پیگیری است که آیا در ترور شهید جنگی‌زهی، افراد و یا سازمان‌هایی در خارج از کشور دست داشته‌اند یا خیر؟

مرزیه تصریح کرد: هنوز هم ابهاماتی در پرونده وجود دارد که بعد از رفع ابهامات، مردم در جریان قضیه قرار می‌گیرند.

وی گفت: در برخی از سایت‌ها مطالبی عنوان شد که قضاوت قبل از اطلاع و عجولانه بود که افکار عوام مردم را تحریک کرد.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان عنوان داشت: هر کس با افکار عمومی سر و کار دارد اعم از شیعه و سنی، سعی‌ کنند مردم را به آرامش دعوت کنند و زود قضاوت نکنند.

مرزیه افزود: به‌زودی پرونده با قرار مجرمیت و کیفر خواست به دادگاه می‌رود و دادگاه رسیدگی به پرونده به صورت علنی برگزار تا خود مردم نتیجه‌گیری کنند.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول