اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

مجلس نهم رهنمود‌های رهبر را نصب‌العین خود کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: مجلس نهم باید در عمل به وظایف و تکالیف خود فرمایش اخیر مقام معظم رهبری را نصب‌العین خود قرار دهد.

مجلس نهم رهنمود‌های رهبر را نصب‌العین خود کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار داشت:‌ مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس نهم آنها را از هرگونه حرکت و عمل خلاف شرعی، اخلاقی و مالی برحذر داشتند که این الگو می‌تواند برای نمایندگان مجلس یک منشور واقعی کار و جهاد در چهار سال نمایندگی باشد.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس به جای پرداختن به مسائل کم اهمیت و حاشیه‌ساز شایسته است مشکلات جامعه را به خوبی درک کرده و با همراهی سایر قوا بکوشند معضلات و مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کنند.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد خواسته دوستداران نظام اسلامی را رفع فقر، فساد، تبعیض و بیکاری در جامعه توصیف کرد و گفت: یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های همه دلسوزان نظام موضوع بیکاری جوانان است که به جرأت می‌توان گفت ریشه بسیاری از ناهنجاری‌ها و حرکت‌های غیر‌اصولی در جامعه اسلامی همین موضوع است.

علوی در ادامه سخنان خود به ایام بعثت و جایگاه این عید مبارک اشاره کرد و افزود: در سیره و سلوک نبی مکرم اسلام و ائمه اطهار چهار روز برای روزه گرفتن مستحبی دارای شرافت است که یکی از این ایام عید مبعث می‌باشد.

وی از همه موحدان مکتب اسلام خواست با درک حقیقت بعثت برجستگی‌های این عید بزرگ را تبلیغ و تبیین کنند تا دنیا به ظرفیت عظیم جهان اسلام و کلام الهی بیش از گذشته پی ببرند.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد یاد و خاطره شهدای حزب موتلفه را نیز گرامی داشت و یادآور شد: ما شهدای بسیاری را در دوران مبارزات انقلابی و پیروزی آن تقدیم کردیم که شهید بخارایی، امانی و هرندی و نیک‌نژاد از گل‌های سر سبد آنها بوده‌اند.

علوی در بخش دیگری از سخنان خود یاد و خاطره شهید چمران را نیز گرامی داشت و خاطرنشان کرد:‌ شهید چمران از مجاهدان بی‌آلایش انقلاب است که در دوران دفاع مقدس با مجاهدت بی‌نظیر به شهادت رسید و آثار گرانبهایی را از خود در سیره و سلوک بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود الگوگیری از شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی را بهترین عنصر دفع خطر و بلاتوصیف کرد و اظهار داشت:‌ قدرت واقعی نظام اسلامی نیز از شهداست و نباید به عظمت جایگاه و خون و ایثارگری آنها بی‌توجهی و با بی‌اعتنایی صورت گیرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول