اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیگیری‏های فرمانداری دماوند به ثمر نشست

دسترسی به مسکن مهر مهک وارد فاز عملیاتی شد

خبرگزاری فارس: پیگیری‏های فرمانداری شهرستان دماوند بالأخره به ثمر نشست و ایجاد راه دسترسی به مسکن مهر مهک دماوند وارد فاز عملیاتی شد.

دسترسی به مسکن مهر مهک وارد فاز عملیاتی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سرانجام پس از انجام پیگیری‏ها و هماهنگی‏های لازم از سوی فرمانداری شهرستان دماوند، در جلساتی که با مسئولان مختلف این حوزه از جمله مجموعه مدیریت شهری و مسکن و شهرسازی شهرستان صورت گرفت، عملیات تسطیح و بازگشایی راه دسترسی به مسکن مهر مهک دماوند آغاز شد.

فرماندار شهرستان دماوند امروز به خبرنگار فارس در شرق استان تهران در این زمینه گفت: عملیات تسطیح، بازگشایی و ایجاد راه دسترسی در دو محور انتهای بلوار بعثت که دسترسی شهر دماوند را به پروژه مسکن مهر مهک و جاده دماوند به تهران و همچنین ورودی شهرک ممکن می‏سازد، با پیگیری‏های صورت گرفته آغاز شد.

علی‎‏رضا قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: در بازدید سال گذشته وزیر راه و شهرسازی از پروژه مسکن مهر مهک، 10 میلیارد ریال برای احداث راه دسترسی شهرک اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: این مبلغ با پیگیری‏های انجام شده از وزارت راه و شهرسازی به مدیریت شهری دماوند واگذار شد.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: شهرداری دماوند متعهد است تا با استفاده از اعتبار اختصاص یافته، این راه دسترسی را ایجاد کند.

قاسمی‏فرزاد خاطرنشان کرد: امیدواریم مدیریت شهری دماوند با نظارت مستمر و دقیق خود هرچه سریع‏تر، عملیات عمرانی بازگشایی راه دسترسی از انتهای بلوار بعثت و همچنین احداث ورودی شهرک مهر مهک را به پایان برساند تا در زمان بهره‏برداری از پروژه مسکن مهر در این منطقه با مشکلی مواجه نباشیم.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول