اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آزمون استخدام کادر درمانی در سمنان برگزار شد

فریور: 47 درصد داوطلبان استخدامی شانس قبولی دارند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی سمنان اعلام کرد: 47 درصد داوطلبان استخدامی که در آزمون رسمی استخدام نیروی انسانی در کادر درمانی این دانشگاه شرکت کرده‏اند، شانس قبولی دارند.

فریور: 47 درصد داوطلبان استخدامی شانس قبولی دارند

فرشید فریور امروز در حاشیه برگزاری این آزمون در مجتمع آموزشی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی سمنان در کیلومتر پنج جاده دامغان در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: 306 نفر در این آزمون شرکت کرده‏اند که از این تعداد، 145 نفر شانس قبولی دارند.

وی تصریح کرد: از هر دو جنسیت مذکر و مؤنث در آزمون استخدام کادر درمانی که امروز برگزار شد، داوطلب وجود داشت و این افراد در رشته‏های مختلف متقاضی استخدام هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی سمنان با بیان اینکه اولویت استخدام به ترتیب با نیروهای بومی شهرستان، استان و سپس سایر افراد است، زمان اعلام نتایج اولیه این آزمون را که بر روی سایت دانشگاه به آدرس www.sem-ums.ac.ir منتشر خواهد شد، دهم تیرماه اعلام کرد.

فریور افزود: در آزمون امروز، متقاضیان رشته‏های پزشکی عمومی، پزشک متخصص، پرستار، کارشناس رادیولوژی، توان‌بخشی، کاردان آزمایشگاه و اتاق عمل، مسئول پذیرش و مدارک پزشکی، مددکار بخش بهداشت و درمان، کارشناس بهداشت محیط، کاردان و کارشناس هوش‏بری و ... حضور داشتند.

وی هم‌چنین از بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استانداری سمنان و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی سمنان از نحوه برگزاری این آزمون خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی سمنان افزود: داوطلبان قبول شده در مرحله نخست آزمون استخدامی موظف هستند تا مدارک قید شده در آگهی استخدام را در روزهای 11 ،12 ،13 ،14 و 17 تیرماه به کارگزینی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی سمنان حضوراً ارائه دهند و رسید دریافت کنند.

فریور ادامه داد: در صورت عدم تحویل مدارک در تاریخ‏های ذکر شده، مراتب به منزله انصراف تلقی می‏شود.

وی گفت: پذیرفته ‏شدگان مرحله نخست آزمون به میزان 1.5 برابر مجوزهای استخدام پس از کسب حد نصاب امتیاز علمی برای طی مراحل گزینش معرفی خواهند شد، از این‌رو، صرف تکمیل فرم مشخصات فردی و تشکیل پرونده به منزله قبولی نهایی نبوده و هسته گزینش پس از بررسی سوابق افراد به استناد تبصره دو ماده دو قانون گزینش کشور با اعمال ضابطه انتخاب اصلح نسب به معرفی نفرات پذیرفته شده اقدام خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پذیرفته‏ شدگان نهایی برای دریافت فرم مشخصات فردی از طریق سایت هیات مرکزی گزینش به آدرس http://selection.behdasht.gov.ir مراجعه و فرم مربوطه را دریافت و تکمیل و همراه با مدارک ذیل حداکثر تا تاریخ یک هفته بعد از اعلام نتیجه نهایی آزمون به هسته گزینش تحویل و یا از طریق پست سفارشی به آدرس هسته گزینش به نشانی سمنان - بلوار بسیج - ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ارسال کنند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول